środa, 29 października 2014

Nowości z Inglota

Po moim ostatnim pobycie w Polsce kosmetyczka wzbogaciła mi się jak zwykle o "kilka" drobiazgów, które pokazywałam w tym filmiku. Jednak z jakiegoś nie do końca zrozumiałego dla mnie powodu nie odwiedziłam na urlopie Inglota- koniec świata bliski!!! Ostatnio moja siostra była w domu więc przy Jej pomocy postanowiłam naprawić ten jakże kardynalny błąd. Oto co sobie zamówiłam:
Zakupy były jak widać bardzo przemyślane, gdy stoimy w salonie czy koło wyspy zawsze istnieje zagrożenie, że coś nadprogramowego przykuje naszą uwagę, kiedy jednak ktoś inny kupuje nam rzeczy bierze tyko to co jest na liście.
Ostatnio dużo się słyszy o pudrach do modelowania twarzy HD. Poprosiłam siostrę żeby na oko wybrała dla mnie kolory, które będą pasować do mojej bladej karnacji- ciemny oraz jasny.
Numer 505 to typowy chłodny brąz. Z tego co się orientuję w ofercie jest jeszcze jeden odcień chłodniejszy od niego (bodajże 504), ale Pani obsługująca stoisko przestrzegała, że na niektórych karnacjach potrafi on wyglądać zbyt sino więc nie chciałam ryzykować.
Numer 503 natomiast to odcień rozjaśniający (nie chciałam użyć określenia rozświetlający). Szczerze mówiąc trudno jest znaleźć puder, który będzie jaśniejszy ode mnie, więc nie spodziewałam się przy min spektakularnego efektu. Słyszałam natomiast że te kosmetyki idealnie nadają się do utrwalania korektora pod oczami i tak właśnie mam zamiar go używać.
Oba kosmetyki nie są typowymi matami. Ich wykończenie jest lekko satynowe co bardzo mnie cieszy, gdyż będą subtelnie odbijać światło dając efekt aksamitnej cery. Na zdjęciu poniżej zostały one oczywiście nałożone dość grubą warstwą.
Kolejne dwa kosmetyki to cienie do powiek, które wypatrzyłam w kosmetyczce koleżanki.
326 to ciemny, czekoladowy brąz w chłodnym odcieniu. Wykończenie jest jak na moje oko również lekko satynowe, choć przypuszczam, że w sklepie opisali by go jako mat- to mi się właśnie w Inglocie podoba, że ich maty nie są suche, pudrowe czy wręcz kredowe, one bardzo miękko wyglądają na skórze.
319 to matowy brudny róż.
Zdecydowałam się na zakup tych cieni gdyż są to kolory bardzo uniwersalne, stanowiące ładną podstawę każdej kosmetyczki.
Dziś rano postanowiłam od razu przetestować moje nowości. Przy użyciu zaprezentowanych wyżej cieni stworzyłam makijaż dzienny, który chciałabym Wam poniżej pokazać.
Niestety nie wystarczyło mi czasu na robienie zdjęć twarzy, więc pudry do konturowania pokażę Wam przy innej okazji.

Makijaż powstał na matowej bazie Zoeva. W zewnętrznym kąciku wylądował cień 326. 319 znalazł się w wewn kąciku a także posłużył mi do roztarcia górnej granicy ciemnego brązu. Na środkową część powieki nałożyłam cień z Vipera 76 (z bliska mogliście oglądać go w tym poście, a dokładniej na tym oraz tym zdjęciu- kocham go tak bardzo, że już prawie go zdenkowałam). Kreskę wykonałam eyelinerem w pisaku Essence, na rzęsach wylądował tusz z tej samej firmy.
Do podkreślenia dolnej powieki użyłam kredki Avon shimmer khaki klik. Wewnętrzny kącik natomiast został rozświetlony matowym waniliowym cieniem MIYO 04.
Jeżeli mieliście kontakt z pudrami do modelowania to dajcie mi koniecznie znać jakie jest Wasze zdanie na ich temat. Napiszcie mi również jakie kolory cieni są podstawą Waszej makijażowej kosmetyczki.
Pozdrawiam ♥

48 komentarzy:

  1. Piękny ten makijaż! Niby nic wymyślnego, ale ja właśnie lubię takie proste, nieprzasadzone. Ten prezentuje się bosko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 319 ląduje na mojej liście zakupów, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobłaś mi.ochoty na te pudry HD:-). Piękny makijaż:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tych samych odcieniach pudru właśnie produkuję post :) lubię je !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż:) idealny na dzień:) gratuluję makijażowego talentu

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielboam Inglot! Oj przy takich pięknych oczach wszystko będzie wyglądało pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buahahahaha no coś w tym jest, że są z nas makijażowe siostry :D Wczoraj wieczorem odebrałam swój 505 i się nim jaram jak tęcza :D A rozświetlacz chciałam kupić, ale akurat nie mieli w małym kąciku, który odwiedziłam :D
    Wychodzi na to, że będziemy mieć tak samo wychudzone policzki ;)
    Pozdrawiam gorąco!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Omijam Inglota, bo jak już wejdę to... nigdy nie udaje mi się po prostu pooglądać :D Te pudry HD kuszą...oj kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pudry modelujące są genialne! 503 i 505 są stworzone dla jasnych, chłodnych karnacji. Świetnie się z nimi pracuje, dobrze się trzymają nawet na tłustej cerze i można nimi uzyskać piękny naturalny efekt. Na obecną chwilę ten zestaw wraz z różem Inglot nr 82 są dla mnie niezastąpione do modelowania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 319 ląduje na liście, koniecznie muszę go mieć :) Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko piękne, ale się rozpisałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, świetne zakupy i sliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wczoraj kupiłam podkład HD. Dziś mam go pierwszy raz na sobie i jak na razie wrażenia bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne połączenie :-) Wybrałaś świetne kolory cieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad zakupem pudru 503 :) Mam nadzieję, że za jakiś czas opiszesz wrażenia ze stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wdepnąć do Inglota, bo te nowości są niezwykle kuszące :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolorki. A co do pudrów, to z pewnością je zakupię podczas kolejnej wizyty w Polsce :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się rozejrzeć za tymi pudrami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spytam tak nie na temat, ale tło na Twoich zdjęciach to taki cudowny stół masz w domu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. W Inglocie to już chyba z 2 lata nie byłam, a w koło koło niego przechodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wlasnie sie sklada ze za tydzien przylatuje do Polski . Pudry HD mnie bardzo interesuja ,( mam tylko te sypkie ) i dzieki Twojej recenzji wiem jakie kolory kupic bo tez jestem bladolica , tyle ze blondynka hehe .
    Bardzo ladny , delikatny makijaz .
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne kosmetyki wybrałaś ;) też mam na nie chęć, lecz niestety niektóre ceny w Inglocie przerażają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry patent z tym, żeby wysłać kogoś po zakupy ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem totalnym bledziochem :) ten bronzer z Inglota nie jest zły :) ale ma trochę "ciepłych" drobinek, zdecydowanie do jasnej cery polecam Bahamkę :) ewentualnie jelsi zalezy Ci na subtelniejszym konturowaniu to KOBO :) długo się wahałam aż kupiłam obydwa :) a teraz jestem z nich mega zadowolona :) zazdroszcze tego matowego rózu, wygląda cudpownie, myslę,że bedziesz bardzo zadowolona :) zwróce n aniego uwage przy najbliższej wizycie :) no i oczywiście na brokatowe pigmenty <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam puder o nr 505 i baardzo się polubiliśmy. Bardzo naturalnie wygląda na buzi i nie da się z nim przesadzić :D W mojej kosmetyczne nie może zabraknąć brązowych cieni są one podstawą mojego dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny makijaż, widzi mi się do tego jakaś brzoskwiniowa szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglada na tobie, niestety nie moje kolory... :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię ich cienie ;) Piękny makijaż :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż,a do tego te kolory <3 takie lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam prosbe, czy moglabys poklikac w linki u mnie na blogu? bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to zrozumiem oczywiscie ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie się podziały wszystkie Twoje filmiki, konto na Facebooku? :( Przypuszczałam, że będziesz chciała przestać działać na YouTube, bo bardzo długo było u Ciebie cicho i pusto, ale liczyłam na jakieś pożegnalne słowo... Spędziłam z Tobą wiele godzin i szkoda, że tak nagle wszystko usunęłaś... Lubiłam wracać do Twoich filmików ;) W każdym razie, jeśli już nie wrócisz, życzę Ci wszystkiego, co najlepsze, bo jesteś świetną osobą, od której wiele się nauczyłam, jak już wspomniałam, spędziłam z Tobą masę czasu (nawet gotowałaś ze mną obiady ;)) i mam nadzieję, że spotka Cię dużo dobrego w życiu :* Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też wielka szkoda. . I wielka szkoda ze ludzie zostali tez tak potraktowani.. wystarczyły by tylko 2 zdania. . Bardo lubiłam Inez filmy :)

      Usuń
  32. jejku, jaki piękny makijaż. Odwiedzam sobie blogi, w poszukiwaniu ładnych makijaży, co blog, to piękniejszy make up. Naprawdę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też ostatnio kupiłam parę rzeczy w Inglocie. Zdecydowałam się na 2 róże: jeden ciepły, drugi chłodny. Dokupiłam też identyczną kasetkę. Na początku myślałam, że to niemożliwe, by się w niej zmieściły, ale pasują idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kanał nie ma.. blog leży. .. gdzie jest Inez?? :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie Inez, gdzie jestes? Daj jakiś znak.Czekamy

    OdpowiedzUsuń
  36. Okay, I agree to most of the discussion but may, Obat Wasir Yang Dijual Di Apotik
    in some parts end there should be more details that I make you understand, Merk Obat Eksim Di Apotik
    http://bit.ly/2kczeXK http://bit.ly/2j5OG6f

    OdpowiedzUsuń
  37. Бид өмнө нь үр тариа нийлүүлж байгаа нь мансууруулах бодис ашиглан бүрэн өвчнийг эмчлэх боломжгүй өөр, эрүүл мэнд янз бүрийн асуудал эмчилгээний эм олгодог.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  38. Whoah dieses Weblog ist ausgezeichnet, OBAT PELANCAR HAIDich liebe es, Ihre Artikel zu studieren.Bleib auf der guten Arbeit! Sie erkennen,OBAT UNTUK PROMIL viele Leute suchen nach dieser Info,Sie können ihnen sehr helfen.OBAT MENOPAUSE DINI

    OdpowiedzUsuń
  39. Najbardziej z Inglota lubię ich pomadki matowe ;)

    https://esentire.pl

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...