niedziela, 23 czerwca 2013

Sleek- Candy

To była miłość od pierwszego wejrzenia....
Wiedziałam, że będzie moja...
Musiała być moja!!!

Paleta Sleek Candy to jedna z najnowszych limitowanych kolekcji.
W skład kolekcji oprócz tego wchodzą:
- potrójny róż Sweet Cheeks KLIK
- farbka do ust LOL-LIP-POP KLIK

Dzisiejszy post to nic innego jak prezentacja palety. Sama przed zakupem kosmetyków kolorowych szukam ich zdjęć z sieci, mam więc nadzieję, że ten wpis pomoże komuś podjąć właściwą decyzję :)

Pozdrawiam :*




36 komentarzy:

  1. już wyobrażam obie jakie piękne makijaże stworzysz ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory cukierjowe. Ja jednak takich na sobie nie lubie i nie umiem malowac. Mam 2 inne palteki tej firmy, ale sypia sie okropnie. Dlatego leza sobie na dnie kosmetyczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej kolorki świetne muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna paletka, bardzo ładne kolorki. wyczarujesz piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym tylko umiała się malować to zamówiłabym sobie taką paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, widziałam na fejsie, że kupiłaś Sleek Candy i czekałam na ten wpis :) Czaiłam się na nią już jakiś czas i chyba po wypłacie ją zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory tej paletki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, choć mnie bardziej niż paletka zauroczyło trio róży ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. mam inną paletkę sleeka :) trzeba przyznać że spisują się nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paletka, z kolorowych mam Snapshots, ma kilka podobnych (jeśli nie takich samych) cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie potrafię sie malować cieniami, ale gdybym miała tę paletę to bym się dla niej nauczyła haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka ma bardzo ładny - letni zestaw kolorów (ale i tak mnie nie kusi :P ) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna, aaale ja i tak chyba się skuszę na Snapshots... : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snapshot chyba ma więcej metalicznych cieni, tak przynajmniej wygląda to na zdjęciach w sieci, nie przepadam za tym wykończeniem

      Usuń
  14. Ładna jest, ale wiele kolorów się powtarza a inne mam z inglota lub maca .. ;d kompletnie nie kuszą mnie te nowe paletki co teraz powychodziły :x

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne kolory *.* takie jakie używam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki są przecudne (szkoda tylko, ze nie jest cała w matowych cienich) ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wymarzone kolory dla mnie! Gdzie można dostać to cudo??

    OdpowiedzUsuń
  18. Sleekomania trwa. Wcale się nie dziwię, że przed kupnem szukałaś zdjęć paletki. Cienie wyglądają inaczej w paletce i inaczej na ręce. Parma Violet wygląda jakby to były dwa różne cienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna paletka! Cudne kolory! Szczesciara z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam trzy paletki Sleeka. Oh so special i Respect uwielbiam! Supreme rozczarowała mnie maksymalnie. Ta, którą pokazujesz wygląda bosko! Korci mnie niesamowicie :) Chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory nie moje, ale fajnie, że Tobie podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie wiem , ale ta paleta na mnie nie dziala w ogole ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama nie wiem... mam kilka palet sleeków (7-8) ale te wszystkie nowsze do mnie zupełnie nie przemawiają jakoś nie widzę się w tym i na swatchach wydaje mi się ze nie są jakieś super napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  24. Są piękne!! czekam na jakiś makijaż z tej paletki :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem ciekawa jak z trwałością cieni, bo paletka Au Naturel nie powala pod tym względem, choć kolory świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co tylko raz testowałam, na razie jest wszystko świetnie

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...