środa, 22 maja 2013

Mineralny makijaż krok po kroku

Dziś będzie mineralnie i ... stepowo :D. Od tak dawna nie pojawiał się u mnie zdjęciowy stepik, że postanowiłam to zmienić. 

Makijaż, który przygotowałam powstał głównie przy użyciu mineralnych cieni Lily Lolo. W moim przypadku był to makijaż dzienny, choć niektórym oko może wydać się zbyt mocno podkreślone. Moim zdaniem jednak delikatnie podkreślone usta i subtelnie zaznaczone policzki ładnie tonują całość.

Mam nadzieję, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu :)
Zaczynamy:
1. Obszar powyżej załamania powieki zaznaczyłam cieniem KOBO 105
2. Załamanie powieki oraz zewn część dolnej powieki zaznaczyłam cieniem Lily Lolo Black Sand
3. Wewn kącik rozświetliłam cieniem Lily Lolo Orchid
4. Wewn część powieki ruchomej pokryłam cieniem Lily Lolo Sand Dune
5. Zewn część powieki ruchomej podkreśliłam cieniem Lily Lolo Deep Purple
6. Środek powieki pokryłam cieniem Lily Lolo Pink Champagne
7. Linię wody zaznaczyłam kredką p2 150 mint
8. Rzęsy wytuszowałam maskarą Max Factor 2000 calorie
9. Gotowe :D

I na koniec, jak to mawia Sroczka, bonusik :D
Dajcie mi koniecznie znać czy podobają się Wam takie stepy w zdjęciach czy jednak wolicie filmiki.
Pozdrawiam :*

29 komentarzy:

  1. Każdy twój makijaż jest świetny i zawsze wyglądasz pięknie. Nic dodać, nic ująć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, oczywiście nie byłabym sobą, gdybym o czymś nie zapomniała (to "nic dodać" mnie zmyliło xD). Ja osobiście wolę filmiki, bo wtedy dokładnie wiem co, jak i gdzie. :)

      Usuń
  2. ładny makijaż i step by step;) Ja jakos zawsze inaczej robię, jesli chodzi o cieniowanie, bo najpierw nakładam jaśniejszy cień a potem przyciemniam od zewnętrznego kącika, ale to chyba kwestia przyzywczajeń.;)
    Zazdroszcze załamania powieki, bo ja mam opadającą powiekę i muszę zawsze dłużej pomyśleć gdzie mam dokonac przyciemnienia;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny delikatny makijaż.
    Pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Jako że dopiero się uczę to takie stepy są dla mnie bardzo pomocne i w zasadzie brakuje mi tylko informacji o użytych pędzlach, bo z tym mam czasem problem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę stepy w zdjęciach. Są dla mnie bardziej czytelne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako, że z makijażem u mnie kiepsko- wolę filmiki, wtedy jasno wiem co, gdzie, jak i pod jakim kątem ;) Czy muszę dodawać, że świetny makijaż (jak zawsze!)? Muszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż! Ja wole stepy w zdjęciach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się makijaże przedstawiane "krok po kroku", są wówczas czytelne. Makijaż bardzo ładny, subtelny, raczej dzienny. Wogule wszystkie Twoje makijaże są super profesjonalne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż wygląda profesjonalnie, czysto i efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje makijaze
    czesto sie nimi inspiruje
    lubie zarowno makijazowe posty
    jak I filmiki
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za stepem, filmików nigdy nie oglądam, nie chce mi się :) Bardzo ładny efekt koncowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie, piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie kolorów :) Mnie się podobają zdjęcia na blogu i filmiki. W obu wypadkach zawsze znajduję czas, by obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny jest i swietnie Ci pasuje ;):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne brwi ;) czym pomalowałaś ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż. Też jestem ze stepami zdjęciowymi, z racji tego, że jestem typowym wzrokowcem, który potrzebuje skupić się dłużej na jednym obrazie, a wideo nie daje, niestety, takiej możliwości :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyszło, lubię właśnie takie dzienniaki z większa ilością koloru. Ja jakoś wole stepy w zdjęciach, mogę się dłużej przyjrzeć w razie potrzeby,a to co już wiem omijam.

    OdpowiedzUsuń
  18. http://e-sonia.blogspot.com/
    super blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny makijaz :) i tutorial bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post. Widać co się dzieję na tych obrazkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super. Ładne połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładny makijaz taki jak dla mnie, naturalny.
    fajnie prowadzisz kanał na Yt. Bo znalazlam w sumie cie przez przypadek :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. przesliczny makijaz :)
    Masz przepiekny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Profesjonalna instrukcja :) mineralne kosmetyki są zdecydowanie lepsze od zwykłych, kupowanych w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Rewelacyjnie pokazałaś krok po kroku. Jestem oczarowna poważnie! Jutro postaram się wykonać coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...