piątek, 1 marca 2013

Zainspiruj się gwiazdą- Taylor Swift

Projekt "Zainspiruj się gwiazdą" ruszył 7.01.13, pomysłodawczynią jest Jessie z bloga Keep Smiling!!. Już we wcześniejszych postach pisałam, że nie udało mi się wystartować na czas, ale ciągle chciałabym dołączyć do zabawy. I oto jestem :D

Ale momencik, najpierw zasady- proste i zrozumiałe :) W zabawie chodzi o to, żeby raz na tydzień wykonać makijaż, fryzurę, paznokcie lub całą stylizacje inspirując się gwiazdą do danego tygodnia przypisaną. Zestawienie macie w banerku który umieściłam w blogrollu. Zakładam, że nie muszę dodawać która część wyglądu będzie mnie inspirować :D

Na pierwszy strzał idzie Taylor Swift. Wybrałam taki oto makijaż: 

Zanim przejdę do prezentacji muszę Wam opowiedzieć moją przygodę z tą inspiracją. Nawet pominę, że makijaż wykonywałam dwa razy- po wykonaniu pierwszego stwierdziłam, że mi się to nie podoba :). 
Jak widzicie Taylor ma tutaj piękne, geste rzęsy, które również chciałam w swoim makijażu mieć. Nie potrafię przyklejać sztucznych rzęs sobie, innym nie ma problemu, ale sobie to koszmar. Do tego ostatnio pożyczyłam mój klej jednej znajomej więc musiałam korzystać z tego co jest zawsze do rzęs dołączone, a co zbyt dobre nie jest..... Ten który miałam (już trafił we właściwe miejsce- do śmieci) był nawet bardzo zły. Ale do rzeczy. Jak już wygrałam z rzęsami na tyle żeby nie było tragedii na zdjęciach zaczęłam owe zdjęcia robić. Najpierw zapomniałam przestawić aparat na właściwe ustawienia, potem zapełniłam kartę pamięci więc zaczęłam usuwać stare i niepotrzebne foty a że w międzyczasie zrobiło się ciemno więc poustawiałam światła, dorobiłam zdjęcia, zmyłam makijaż iiiiiiii....... po wrzuceniu karty w komputer okazało się, że mam tylko kilka zdjęć i to tych które maja złe ustawienia i nie pytajcie się co się stało z resztą fotek O.o ... Nie, nie będę robić tego makijażu jeszcze raz. Podciągnęłam co nieco kolor w programie (nie znam się na obróbce zdjęć dlatego efekt jest mizerny) i tak Wam to pokazuję- enjoy! 



Ponieważ udało mi się odzyskać zdjęcia- ech technika- zdecydowałam się dołożyć kilka ujęć do tego posta. Na poniższych fotach lepiej widać kolory makijażu :)


Do wykonania makijażu użyłam:
TWARZ:

podkład Rimmel Match Perfection 010
korektory: pod oczami Essence Stay all day 20, na niedoskonałości Dermacol 208
puder bambusowy z Biochemii Urody
na policzkach bronzer Catrice z kolekcji Cuba 

OCZY:
Baza pod cienie Hean
Cień satynowy z Euphora o nieznanym numerku. Z Inglota użyłam zgaszonego cielistego różu 356M, potrójnego brązu 117R oraz odrobiny białego matu. Brązowa kredka KIKO 301 znalazła się na linii rzęs wzdłuż górnej jak i dolnej powieki. Linia wody zaznaczona cielista kredką p2 021. Rzęsy wytuszowane maskarą Essence Multi Action, dodatkowo przyklejone połówki rzęs z Zoeva nr 28
Brwi wypełnione paletka z Catrice
USTA:
Lip Paint z Inglota 63

Pozdrawiam :*


25 komentarzy:

  1. Świetny! Teraz się zastanawiam czy i ja nie dołączę do tej zabawy, choć zgłosiłem się już do 2 innych. Na pewno będę śledzić i kibicować Twoim pracom : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ;) Co to za rzęsy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz że jesteś cudowna kochana? ;** Wygląda ślicznie, bardzo naturalnie ;) Cieszę się ze dołączyłaś do akcji ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem spóźniona :D i dziękuje że mnie nie wykopałaś za to z zabawy :**

      Usuń
  4. Śliczny make up Aga, jak zwykle :))

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż wyszedł ci ślicznie, a te rzęsy dodają uroku całości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny makijaż, oczko się fajnie prezentuję ;) ja mam problem z czarną kreską na dolnej powiece bo wyglądam wtedy jak nie wiem co ...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu włąśnie wychodzą nieudane zdjęcia- kreska jest ciemno brązowa a nie czarna. mam nadzieję, że nowe ujęcia jakie dodałam do posta lepiej to pokażą. Tak swoją droga to najlepszy sposób na mocne podkreślenie oka bez przesadnego przerysowania- zamiast czerni wybieramy ciemny brąz lub grafit :)

      Usuń
  7. Super wyszło :) Bardzo podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie w nim wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się też podoba, bardzo delikatny a jednak wyrazisty dzięki kreskom

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny powiększający oko makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za Taylor, no ale ty jak zwykle piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam miniaturkęna fb byłam pewna że to inspiracja Angeliną Jolie. Ale to jest chyba baaaaardzo malo ważne bo makijarz wyszedł Ci (zresztą jak zawsze) fenomenalnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki mizerny efekt? Kobieto! Widać to co ma być widoczne, czyli świetną robotę :) Delikatnie, a zarazem mega kobieco, czyli tak jak lubię ;)
    Choć nie.. u mnie to kreska na dolnej linii rzęs partaczy wszystko. Ale bardzo prawdopodobne, że po prostu źle ją robię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz kolory przekłamane, mam nadzieję, że na dodanych zdjęciach jest lepiej :D
      dzięki :*

      Usuń
  16. Uwielbiam Twoje "nowe" brwi! Są idealne :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, delikatny i podkreślający kobiece piękno. Ładne brwi!!

    fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło pięknie!!! bardzo mi się podoba i brwi jakoś inaczej podkreślone - bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...