niedziela, 10 lutego 2013

KONKURS- nowy banner na bloga

W poprzednim wpisie obiecywałam że będę się częściej pojawiać i szczerze miałam zamiar tego dotrzymać Niestety moje postanowienia to jedno a życie to coś innego. Ostatni tydzień miałam przepełniony do granic możliwości ale dzisiaj przy okazji wolnej niedzieli postanowiłam co nieco naskrobać

Pomyślałam, że na dobry początek można wrzucić coś lekkiego i przyjemnego. Tak jak wspominałam w ostatnim poście chciałabym zmienić sobie banner bloga. Niestety moje zdolności nie sięgają aż tak daleko a wiem, że czyta mnie wiele utalentowanych osób wiec w głowie zaświtał mi pomysł na konkurs :)

Myślę, że na początku przedstawię Wam zasady jakie będą obowiązywać w tym konkursie, a później przejdziemy do przyjemniejszej części czyli do nagrody. Bardzo Was proszę o uważne zapoznanie się z poniższymi punktami:
- w zabawie mogą wziąć udział wszystkie osoby pełnoletnie
- w przypadku niepełnoletności potrzebna będzie zgoda rodziców lub prawnych opiekunów- oczywiście nie musicie mi tej zgody wysyłać, jeżeli się zgłaszacie to ufam że ją otrzymaliście
- zadanie konkursowe polega na stworzeniu banneru na mojego bloga
- gotowy obrazek należy wysłać na adres mailowy a.gesikowska@gmail.com w tytule wpisując "BANNER- zgłoszenie konkursowe" (w ten sposób będzie mi Was łatwiej znaleźć w tej masie poczty która codziennie ściągam). Uwaga!! Na każdego maila krótko odpowiem, jeżeli więc nie otrzymacie ode mnie maila zwrotnego to znaczy że Wasza wiadomość trafiła do mojego spamu, lub przepadła w sieci- w tej sytuacji proszę o ponowne przesłanie wiadomości. 
- WAŻNE!!! Banner który stworzycie będzie Wasza własnością, żebym mogła go bezproblemowo używać musicie przekazać mi prawa do niego. Wystarczy krótki tekst w stylu "Ja niżej podpisany zrzekam się wszelkich praw do.... ". Tylko zgłoszenia zawierające taki wpis będą brały udział w konkursie.
- przyznam szczerze, że nie mam pojęcia ile czasu może trwać robienie takiego bannerka, więc nie wiem jaki wyznaczyć termin zakończenia konkursu. Dziewczyny na twitterze (dzięki :*) sugerują od 2 do 4 tygodni więc wypośrodkuję do 3 :). Konkurs w takim razie kończy się 3.03.2013 o 23:59 i do tego czasu można przesyłać zgłoszenia. Wyniki ogłoszę oczywiście możliwie jak najszybciej :D
- ACH ZAPOMNIAŁAM!!! Koniecznie podpiszcie się nickiem z blogera :D

A teraz kilka wskazówek co by Wam łatwiej było trafić w mój gust :D
Mój aktualny banner ma wymiary 1024 x 313 i jak widać gołym okiem mógłby być odrobinę szerszy, nie chciałabym jednak żeby był znacznie wyższy.
Powinna się tam pojawić nazwa mojego bloga Jak pięknie być kobietą lub mój nick 82Inez (zwracam uwagę na dużą literę :D)
Podobają mi się ornamenty, nie mam natomiast szczególnych preferencji co do kolorów. 
Oczywiście nie zgadzam się na żadne odgrzewane kotlety, "pożyczone" od innych szablony itp. Nie chciałabym również aby znalazło się tam moje zdjęcie.
Pisząc bloga chcę stworzyć miejsce w którym można przyjemnie spędzić czas, zrelaksować się- podążajcie tym tropem :)

Przejdźmy teraz do najfajniejszej części czyli do nagrody :D
Nagroda oczywiście jest tylko jedna i jest nią książka "Makeup Manual" Bobbi Brown, choć jak mnie coś szczególnie zachwyci to przewiduję nagrody dodatkowe.
Książka napisana jest w języku angielskim i jest to mój, osobisty egzemplarz. Jakiś czas temu udało mi się kupić tą samą pozycję w języku polskim, po namyśle stwierdziłam, że lepszym rozwiązaniem od sprzedawania anielskiej będzie przekazanie jej komuś z Was. 
Książka mimo używania jest w stanie niemalże idealnym. Okładka twarda, 224 strony.

Mam nadzieję, że konkurs się Wam spodobał i zechcecie wziąć w nim udział. Wszystkim życzę miłej zabawy i powodzenia

Pozdrawiam :*


19 komentarzy:

  1. Czy konkurs aby na pewno kończy się 3.02.2013? ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam tą książkę od Mikołaja (w wersji polskiej) i uważam, że jest rewelacyjna. Kompendium wiedzy, przystępnie napisana z dużą ilością zdjęć :)

    03.02.2013? Popraw, proszę datę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się coś wymodzić, jeśli tylko znajdę wolną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałam banner - mam nadzieję, że się nie ośmieszę przy pozostałych pracach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziała, dziękuję :*
      Tu się nikt nie ośmiesza :D

      Usuń
    2. no wiesz... pewnie dziewczyny-graficzki odwalą niezłą robotę ;)

      Usuń
  5. Hmm..... Postaram się coś stworzyć, ale najpierw może się wyśpię (jeśli uda mi się zasnąć;( ).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna nagroda:) fajny pomysł na konkurs. Nie mam talentów techniczno-informatycznych hehe zresztą książkę posiadam;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. taka książka to skarb. chętnie wykonam banner dla Ciebie, czekaj na mejla w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszedł mail z propozycją, ewentualnie jak znajdę jeszcze troszkę czasu to jeszcze coś zmontuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i poleciało.. teraz tylko czekać na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że przeczytałam jeszcze raz bo chciałam umieścić twoją twarzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Można wysłać więcej niż jedno zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...