środa, 5 września 2012

Tutti Frutti

Oj długo mnie tu nie było.... a tyle się działo w międzyczasie :D. Z najważniejszych nowinek zmieniłam swój stan cywilny, a ostatni czas poświęcałam właśnie na przygotowywanie i dopieszczanie swojego ślubu.
Teraz kiedy emocje z tym związane opadają powinnam na nowo wrócić do systematycznego blogowania, a przyznaję, że się  za Wami stęskniłam :*

Dzisiaj w każdym razie chciałabym Wam zaprezentować moje "ślubne" pazurki. Zafundowałam sobie manicure hybrydowy. Jest to coś pomiędzy zwykłym lakierem do paznokci a żelem utwardzanym światłem UV. Oczywiście zabieg wykonujemy u manicurzystki, a w moim przypadku siostry :D
Największe zalety tej metody to
- trwałość- o wiele lepsza niż zwykłego lakieru do paznokci. Wg producenta powinien utrzymywać się około 2 tygodnie bez żadnego odprysku. W praktyce dziewczyny noszą go pomiędzy 2-3 tyg.
- wygoda- tuż po skończeniu zabiegu jesteśmy gotowi do drogi :), nie czekamy na wyschnięcie czy utwardzenie się lakieru
- mała inwazyjność- porównywalna do zwykłego lakieru. Na etapie przygotowania nie trzeba paznokcia spiłowywać itp.
Czas wykonania zależy od manicurzystki, średnio trzeba liczyć około 45 min.

Niestety nie udało mi się idealnie oddać koloru lakieru. W rzeczywistości jest to bardzo intensywny, żywy odcień fuksji z mroźnym niebieskim połyskiem.


No i jak się to Wam podoba?
Pozdrawiam :*

82 komentarze:

  1. Mnie niestety hybrydy trzymają się krócej niż zwykły lakier ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji ślubu i szczęśliwego życia. :)
    Ładny manicure :)

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo sie ciesze ze juz wrocilas,brakowalo mi Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybryda- fajne wyjście :) Nie trzeba co dzień malować paznokci :) Jednak polecany jest dla osób o silnych i zdrowych pazurkach- moje niestety do takich nie należą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co najlepiej samemu się przekonać czy będzie się to u Ciebie trzymać czy nie, moje paznokcie zresztą do silnych nie należą i jest ok

      Usuń
  5. extra ćwieki na pazurku:))))ja miałam półhybrydę też fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolor miałam w okresie Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zmiany stany cywilnego :) Cieszę się, że w końcu wróciłś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na premierową recenzję „50 twarzy Greya”. Osoby zainteresowane tematyką czytelnictwa zapraszam serdecznie do obserwacji mojego bloga : http://speedofthoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykonuję hybrydowy manicure, widzę,że w na Twoich paznokciach wolny brzeg nie jest zabezpieczony lakierem,a to jest jedną z przyczyn mniejszej jego trwałości. Kolor ,który wybrałaś jest najbardziej chodliwy, dużo osób robi też sobie Hollywood:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzeg był zabezpieczony ale się już starł, te paznokcie mają już kilka dni a trzymają się moim zdaniem świetnie :D

      Usuń
    2. Daj znać jak długo się trzymał:) Polecam kolor Tropix choć jest bardzo letni, a na jesień bardzo fajny jest Asphalt, Blackpool,Fedora oraz Masquerade:)

      Usuń
  9. Średnio mi się podoba.
    Taki troszkę mało ślubny ;)
    Choć to oczywiście kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny odcień ;) jeszcze raz gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. odważnie !!!!! :D
    wszystkiego najpiękniejszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu :D ..... do sukienki mi pasowało :D
      dziękuje i buziaki :*

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :)

    Piękny kolor, bardzo intensywny. Ja też miałam na ślub manicure hybrydowy, niestety nie wiedzieć czemu kawałeczek paznokcia praktycznie od razu odpadł :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalnie jak na manicure ślubny i dobrze :) piękny kolor, kiedyś zastanawiałam się nad tą metodą ale cena mnie lekko odstraszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem ile to w Pl kosztuje, mi siostra w ramach prezentu zafundowała :)

      Usuń
  16. Aga, gratulacje! Wszystkiego dobrego!
    Całuję cię :***

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie ale do ślubu ja wolałabym jakiś bardziej klasyczny - kwestia gustu.
    Gratuluje i życzę wszystkiego najlepszego dla Ciebie i męża:)
    PS.tamte komentarze musiałam usunąć gdyż wystawiłam je z innego konta, upss :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego z okazji slubu!! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to wygląda ale mi na pewno by zaraz poodpadały te kryształki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zdjęcia były zrobione kilka dni po wykonaniu paznokci i dalej się trzyma, to kwestia tego jak to zostanie zabezpieczone

      Usuń
  20. Tęskniliśmy! Gratulacje dla Was, ale dobrze, że już wróciłaś :P Czekam też na nowy filmik na YT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby nagrywać filmiki muszę jeszcze powrócić do domu, na razie się urlopuję intensywnie :))
      dzięki :*

      Usuń
  21. Gratulacje , duzo szczescia na nowej drodze zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego najpiekniejszego na wspolnej" Nowej drodze" Agnieszko dla Ciebie i Meza ,czyby 1 wrzesnia odbyl sie Wasz slub ?:) duzo milosci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje z okazji ślubu, już gratulowałam nie raz na yt =D ale po prostu cieszę się Twoim szczęściem haha ;D
    Mnie się akurat odcień średnio podoba, ale cieszę się bo ostatnio tyle rzeczy mi się podobało że naprawdę już się bałam, że jestem chora...
    Aaaaaa i miłego urlopowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przede wszystkim - gratulacje z okazji zmiany stanu cywilnego ;)))
    Po drugie - mani ładny, z tego co opowiadałaś o kiecce to musiał bardzo fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* pokarzę Ci foty to ocenisz całość :)

      Usuń
  25. hej zaczęłam oglądać Cie na YT. Przyznam,że jestem w mojej 4 ulubionych polskich yt'wiczek fajne,że jest i blog. Paznokcie fajne Ja jednak więcej bym tych świecidełek zamontowała;p
    Pozdrawiam.

    Zapraszam do siebie Co prawda stawiam pierwsze kroki ale liczę na wsparcie kobity !:)
    http://konstantynopoleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje i wszystkiego co najlepsze Aguś :) Fajnie, że moja ulubiona blogerka i youtubowiczka wraca, bo straaaasznie się stęskniłam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Shellac'ki uzywam z OPI :D aaaa no i gratuluję zmiany stany :* dużo szczęscia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie ze juz jestes ::) Gratuluje.....i nareszcie Panna Mloda z jakims kolorowym lakierem, a nie tylko french french i french

    OdpowiedzUsuń
  29. serdeczne gratulacje Aga:)samych szczęśliwych chwil dla Ciebie i Męża:* a pazurki świetne i myślę że super pasują do Twojej osobowości;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor :) I wszystkiego najlepszego Agnieszko :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam lakier hybrydowy i jestem jego wielką zwolenniczką. Zawsze zastanawiałam się skąd u Ciebie tak idealnie pomalowane paznokcie, teraz już wiem że to zasługa siostry :P Na inncyh blogach widać nie estetykę, zalane skórki itd a u Ciebie zawsze cud miód :)))

    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      Odnośnie tych paznokci- złe wnioski wyciągnęłaś bo paznokcie sobie zawsze maluję sama a siostra mi tylko hybrydę zrobiła :))

      Usuń
  32. Jeden kolor na 3 tygodnie i na to sa chetni? ? Przy takim wyborze kolorow, lakierow ledwo wytrzymuje 3 dni i juz chce czegos nowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przede wszystkim GRATULACJE KOCHANA! Mega dużo szczęścia! Śluby to super sprawa, wiec mam nadzieje ze ten dzień był idealny ;)
    A jeśli chodzi o lakiery do paznokci.. ostatnio odkryłam cudowny kolor, taki... galaktyczny ;) jesli cię to zainteresuje to zapraszam na bloga tam jest recenzja i zdjecia http://kiisblogger.blogspot.com/ i z gory mowie ze to nie autopromocja tylko chec podzielenia sie kosmetycznym odkryciem ;) Jeszcze raz Kochana wszystkiego najlepszego i czekamy na zdjecia, choćby sukienki ;) Trzymaj sie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :**
      A co do lakieru, mam wrażenie, że Essence ma podobny kolor, ale muszę ten z Wibo pooglądać na żywo w sklepie :)

      Usuń
  34. Świetny kolorek :) moje 3 koleżanki miały hybrydy i niestety, ale od nich znacznie pogorszył się stan ich paznokci, dlatego wolę nie ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to niestety potwierdza fakt, że wszystko zależy od manicurzystki- tak np przy paznokciach żelowych trzeba płytkę opiłować, ale jedna dziewczyna zrobi to delikatnym pilnikiem, a na własne oczy widziałam jak dziewczyna zrobiła to frezarką- zabiłabym ją za to gdyby to były moje paznokcie :/

      Usuń
  35. Gratuluję! Życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor lakieru cudowny :) bardzo lubię takie żarówiaste róże :) i podoba mi się, że na ślub wybrałaś kolorowe paznokcie, a nie oklepany i przereklamowany french :)

    a co do manicure hybrydowego - ma on wiele zalet, ale ma też dwie ogromne wady :(
    pierwsza - przy dłuższym stosowaniu tej metody niszczą płytkę paznokciową, bo lakier hybrydowy trzeba zmyć acetonem, który rozmiękcza i osłabia paznokcie
    druga - po ok tygodniu od wykonania jest widoczny odrost, który u niektórych osób bardzo nieestetycznie wygląda :(

    mam nadzieję, że pokażesz kiedyś na blogu zdjęcia makijażu jaki miałaś na ślubie, bo jestem bardzo ciekawa jak wglądał :)

    pozdrawiam i życzę Ci szczęścia jako mężatce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Domyślałam się, że Twoja nieobecność na blogu i YT jest związana ze ślubem, ewentualnie ze sprawami rodzinnymi :). Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :**

    OdpowiedzUsuń
  38. Aaa! Gratuluję zamążpójscia! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajnie ;) ja mam problem, że takie dodatki typu cyrkonie itp. zawsze mi odlatują ...coś nie trzymają się moich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. hejka trafiłam kiedyś na bloga gdzie pokazano jak zrobić fajne wzorki za pomocą 3 lakierów i wody w miseczce .próbowałaś już tak?ja zrobiłam to natychmiast i wygląda cudnie tylko nie mam jak ci tego przesłać.
    więc opiszę jak to zrobić -może jak ci coś wyjdzie z tego to machniesz fotkę...
    wlej do miseczki wodę i po 1 kropli różnokolorowych lakierów. delikatnie zrób wzorki na wodzie tak by nie zrobiły się grudki.palce wokół paznokci posmaruj oliwką i zamocz w wodzie
    z lakierem .super efekt .polecam.

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna kombinacja z tymi brylancikami! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam nigdy manicure hybrydowego, więc może kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy chyba jeszcze nie pisałam żadnego komentarza u Ciebie a bloga jak i kanał na yt obserwuję już na pewno z 2 lata :)
    Bardzo podoba mi się w jaki sposób prowadzisz i bloga i yt.
    Wydaje mi się, że jesteśmy w podobnym wieku więc tym bardziej odnajduję się na Twoim blogu.
    A już kwestia ślubu spowodowała, że postanowiłam w końcu napisać 2 zdania :)
    Po 1 gratulacje i wszystkiego dobrego. Mnie czeka ta uroczystość już za 6 mcy.
    Po 2 - akurat mi podobają się tego typu paznokcie na ślub. To jest postępowy look, wypierający french manicure na tipsach z cyrkoniami :)
    Od ok 5 lat marzy mi się tak intensywne prowadzenie własnego bloga. Już już już niedługo mi się uda :)
    Pozdrawiam Cię i zaczytuję się dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy chyba jeszcze nie pisałam żadnego komentarza u Ciebie a bloga jak i kanał na yt obserwuję już na pewno z 2 lata :)
    Bardzo podoba mi się w jaki sposób prowadzisz i bloga i yt.
    Wydaje mi się, że jesteśmy w podobnym wieku więc tym bardziej odnajduję się na Twoim blogu.
    A już kwestia ślubu spowodowała, że postanowiłam w końcu napisać 2 zdania :)
    Po 1 gratulacje i wszystkiego dobrego. Mnie czeka ta uroczystość już za 6 mcy.
    Po 2 - akurat mi podobają się tego typu paznokcie na ślub. To jest postępowy look, wypierający french manicure na tipsach z cyrkoniami :)
    Od ok 5 lat marzy mi się tak intensywne prowadzenie własnego bloga. Już już już niedługo mi się uda :)
    Pozdrawiam Cię i zaczytuję się dalej... :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...