poniedziałek, 13 lutego 2012

Catrice- After Eight


Macie ochotę na coś słodkiego i odświeżającego zarazem? Zapraszam Was więc na After Eight.


Lakier z Catrice przyciągnął w sklepie moją uwagę swoim pięknym, intensywnym kolorem- głęboką zielenią inspirowaną opakowaniem popularnych czekoladek. Odcień ciemnej butelkowej zieleni wzbogacony został o niesamowicie mieniące się drobinki.Shimmer ten powoduje, że lakier nie jest banalny.

Do pełnego pokrycia płytki i uzyskania odpowiedniej głębi koloru standardowo nałożyłam 2 warstwy lakieru a na to oczywiście top coat.


Firma: Catrice
Seria: Ultimate Nail Lacquer
Odcień: 600 After Eight
Pojemność: 10 ml
Cena: 2,45 euro


Podoba się Wam?
Pozdrawiam :*

23 komentarze:

  1. Podoba się:) Chociaż takie odcienie wolę podziwiać na innych dziewczynach, ja się jakoś w nich źle czuję. Właśnie oglądałam Twój filmik z siostrą - bardzo fajny. Widać, że macie dobry kontakt:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba - nawet bardzo :) Ja również właśnie skończyłam oglądać wrzucony przez Ciebie wczoraj filmik, miły początek dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, lubię takie ciemnie zielenie :) Kojarzy mi się odrobinę z zielonym wykończeniem kameleona Catrice, jednak cień ma w sobie o wiele więcej brązu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień, na zdjęciach wygląda na stalowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam wczoraj Twój film z siostrą na YT. Ten lakier już tam zwrócił moją uwagę, świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolor, w ogóle lakiery Catrice coraz bardziej mi się podobają:) P.S. masz bardzo ładną siostrę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek, lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor. Firma Catrce od dłuższego czasu mnie intryguje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba się! bardzo ładny, ale tylko na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolorek, lepszy od klasycznej szarosci

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolorek! właśnie o takiej zieleni marzyłam. Muszę go sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor! Też mam taki lakier, tyle że z Basic :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny kolorek. Mam teraz ochotę na te czekoladki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ładny, choć muszę przyznać, że tych czekoladek nie znoszę. Właśnie ostatnio stałam przed szafą Catrice... Też kupiłam lakier - ale inny, akurat Khaki - też z mieniącymi się drobinkami. Nie jestem jednak zadowolona z tego koloru... Twój bardziej, by mi odpowiadał :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, metaliczny lakier. A ja po raz pierwszy spróbowałam wykonać manicure w stylu ombre nails. U mnie na blogu są fotki. Będę wdzięczna za ocenę efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspirujący kolor. Raczej go jednak nie zastosuję, bo nie pasuje do mojej garderoby.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...