niedziela, 22 stycznia 2012

Virtual- test cieni do powiek

Do testowania tych cieni zabierałam się jak przysłowiowy pies do jeża, a wszystko przez siostrzaną firmę JOKO- z ich cieniami miałam bardzo niemiłe doświadczenia i bałam się, że sytuacja może się i tym razem powtórzyć. Ale słowo się rzekło- podjęłam się tego zadania, więc muszę go wykonać :D

Cienie są bardzo delikatne, satynowe w dotyku. Do tego są bardzo miękkie co może skutkować osypywaniem się podczas aplikacji. Pigmentacja jest średnia- raczej polecałabym je osobom lubiącym delikatne makijaże, lub osobom szukającym czegoś subtelnego na dzień. Nie jestem za bardzo zadowolona z opakowania matowego duetu- miałam go w ręce może 5 razy, a napis jest już niemalże niewidoczny. 


Oto jaki makijaż zmalowałam przy użyciu 3 wskazanych powyżej kolorów. Całość wykonana jest na bazie Hean. Cień szary znalazł się na powiece ruchomej. W załamanie nałożyłam matowy brąz i roztarłam go do góry różem.
Liner złoty to nowość w mojej kosmetyczce- pochodzi z firmy Essence z serii Circus Circus.



Tak mój makijaż wyglądał po pracy, parę godzin później. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z tego efektu, wprawdzie cienie co nieco zbledły- szczególnie ten, który był na powiece ruchomej, ale tego nie mam im za złe. Najważniejsze, że nic się nie zwałkowało.
Zdjęcia niestety wykonywane były w kiepskim oświetleniu, kolory są więc przekłamane :/


Podsumowując: cienie Virtual zdały egzamin!!!  

Macie? Lubicie? Polecacie inne serie? Będę wdzięczna za Wasze opinie :D
Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. wyglądają jakby nie powalały pigmentacją...
    miałam kiedyś jakieś cienie z tej firmy i byłam średnio zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te cienie z kolekcji rockowej :). Ja je lubię :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden zestaw cieni z kolekcji rockowej i całkiem je lubię, choć czasami się osypują. Złoty liner z Essence również posiadam i szalenie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej jaka piękna kreseczka *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się makijaż podoba delikatny ale robi wrażenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam cień,który masz na zdjęciu z lewej:) kolory piękne,ale słaba pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  7. ddelikates z nutka ekstawagancji;)
    aaaaaaaaaaaa co sie z Pania dzieje osttnio?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no z tymi kolorami to raczej sie nie da poszaleć :D

      Usuń
  8. Masz swietne oczy!

    pozdrawiam, carol

    www.nycmakeupstories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam jeszcze stosować cieni tej marki. Podoba mi się kreska na górnej powiece. Zrobiłabym ją tylko cieńszą i w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...