niedziela, 22 stycznia 2012

Manhattan- Fab Fashionista

Jednej rzeczy jestem pewna- nigdy nie zrobię sobie zakazu kupowania cieni do powiek, nie ma sensu samej siebie okłamywać- to moja słabość, mój nałóg, od przybytku głowa mnie nie boli :D. Mało tego! Każda nowa zdobycz przyprawia mnie o uśmiech na twarzy, o dobry humor przez cały dzień, a poza tym uważam, że swoje własne, ciężko zarobione pieniądze można wydać znacznie gorzej niż na kosmetyki :P



Dziś w każdym razie chciałabym Wam zaprezentować moją nową paletkę z firmy Manhattan, z limitowanej edycji Fab Fashionista.
W kolekcji do wyboru mamy 4 palety i 2 linery, całość możecie zobaczyć np TUTAJ, ja jak widać zdecydowałam się na The Gorgeous eyeshadow.


W każdej palecie umieszczone są 4 cienie do powiek- 3 maty i jedna błyszcząca sztuka. Mamy tu również lusterko i podwójny aplikator. Całość jest ładnie wykonana. Paletka zamyka się na magnes.


Cienie zapowiadają się bardzo dobrze. Przede wszystkim bardzo spodobała mi się pigmentacja i to w jaki sposób kolor rozkłada się na skórze. Poniższa prezentacja nie została wykonana na żadnej bazie, a nie ma jak widać problemów z przecieraniem się koloru. Dodatkowo gdy już po wykonaniu zdjęć próbowałam zetrzeć chusteczką cienie okazało się, że nie jest to takie proste. Już się więc nie mogę doczekać pierwszego makijażu z nimi w roli głównej :D


Paleta ma 7 g, cena 5,95 euro.

Ciekawa jestem tego, która paletka z kolekcji Wam spodobała się najbardziej? A może żadna nie przypadła do gustu? Piszcie w komentarzach :)

Pozdrawiam :*


46 komentarzy:

  1. Ale świetne opakowanie. bardzo unikatowe :) I ni kolorki są bardzo ciekawe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobała mi się The Fabolous, ale dzisiaj ktoś ją pokazywał i pigmentację miała beznadzieją- w takim razie muszę się przyjrzeć tej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne cienie, paletka też przepiekna (szata graficzna). Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy kolor z lewej ładny, taki letni imprezowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio szukałam tych cieni u siebie w Rossmannie, nawet w gazetce promocyjnej były, ALE niestety w samym sklepie ni huhu... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory wygladaja pieknie, a ich tekstura na skorze przedstawia sie zachecajaco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam je dziś w Rossmanie, ale niestety nie było testera, więc nie chciałam kupować zupełnie w ciemno. Jak się okażą dobre, zapewne się skuszę i po nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już w najblizszym czasie pokaże je w makijażu, kolory nie są super neonowe- czego może niektórzy się po tej palecie spodziewają- wręcz przeciwnie- są takie delikatne, ale widoczne... heheh chyba nie umiem tego lepiej opisać "D

      Usuń
  8. WOW! Właśnie tę paletkę spośród czterech chcę kupić. Wahałam się, ale teraz już nie ma bata! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladaja super czekam n amakijaze:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie bardziej od tej podoba sie gama kolorystyczna paletki the Brave :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są fajne :)

    Ale Twoja paleta ma super pomarańcz, bardzo ładny kolor :) czekam na makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga, proszę, zamieść wpis ze zdjęciami makijażu, który zrobiłaś przy użyciu tych cieni - bardzo chciałabym zobaczyć je na "oku" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne opakowanie, ale kolory mi nie wpadły w oko ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory kompletnie nie moje (no... poza czarnym), ale paletka sama w sobie jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam sobie ją kupić, ale zrezygnowałam :) u nas kosztuje 19,99zł na promocji.
    Jakoś nie przepadam za cieniami z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zadna paletka mnie nie urzekla, choc samo opakowanie jest kuszace!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo bym chciała zobaczyć jak te cienie prezentują się na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. parę dni temu czytałam o innej palecie z tej kolekcji, że cienie są kiepskie, że pigmentacja zostawia wiele do zyczenia itp., zdecydowanie negatywna opinia, a Ty kusisz niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno, mam teraz rossa nie po drodze, czy były eyelinery?

      Usuń
    2. tak, w tej kolekcji są linery. Cienie, co pisalam wcześniej są moim zdaniem ok, nie rzucają na kolana, ale jak za ta cenę są całkiem w porządku :))

      Usuń
  19. No proszę. Ja mam The Fabulous i jest dramatyczna jeśli chodzi o pigmentacje. Tutaj nie moje kolory ale chyba pigmentacja lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na innym blogu czytałam, że te cienie mają słabiutką pigmentację. P.S. cieszę się, że odkryłam Twojego bloga bo bardzo lubię Twoje filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie jest cudne, kolory juz mnie tak nie zachwycaja

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam!
    A ja wlasnie sobie zrobilam takie postanowienie: Zadnej kolorowki, malo kosmetykow a cieni do oczu to wogole! Choc lubie kupowac namietnie i straszna frajde mi to sprawia. Ale jak kilka razy mi sie zdazylo cos kupic a potem przez miesiac dwa nawet raz nie uzyc, to mi sie zaczelo robic glupio. I strasznie mnie zaczelo stresowac, ze po jakims czasie one sie zaczna psuc i wysychac (kremowe) i bede musiala te swoje ciezko zarobione pieniadze po prostu wyzucic...
    Mam nadzieje, ze choc troche wytrwam i pozuzywam kilka sztuk, zebym z czystym sumieniem mogla kupic kolejne :)
    Czy tobie udaje sie czysami jaks cien wykonczyc? Pytam z ciekawosci. Ja zawsze jestem dumna, jak widze denko ) Troche to durne, nie?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wykańczam kosmetyki, owszem nie wszystkie :). Często też kosmetyki ktore u mnie sie nie do końca sprawdzaja oddaje innym, robię wymianki, rozdania itp
      Natomiast szczerze powiem nie robie sobie wyrzutów sumienia o to, że mam 15 liner- uważam, że pieniądze można o wiele gorzej wydać np na papierosy... :D
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  23. zastanawiałam się nad ta paletka i chyba sie skusze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeczytałam kilka Twoich postów i musze stwierdzić że dowiedziałam się czegos nowego o makijażu. A zdjęciami makijażu Twoich oczu jestem wprost zachwycona. Masz dziewczyno piękne oczy i potrafisz je jeszcze w taki wspaniały sposób podkreślic... jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja aż nie wiem co powiedzieć- dziękuję Ci pięknie :**

      Usuń
  25. WoW !!
    trzeba przyznać, że jest imponująca ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. OOoj bardzo mi się ta paletka, świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie się zastanawiam nad kupnem tej paletki tylko w odcieniach fioletu! Wykonałaś już makijaż tymi cieniami??? Jak tak to co o nich myślisz ?? Dobrze się z nimi pracuje, utrzymują się na powiece długo czy znikają szybko?? Dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robilam tylko makijaże próbne (w sensie pełny makijaż przy użyciu tej palety) i je dość szybko zmywałam, w innym wykorzystalam jeden cień i ten mialam na oku dość długo a z cieniem nic sie nie stało
      Same cienie są niezłe choć na kolana mnie nie rzuciły ale za ta cenę jestem zadowolona. Kolory w opakowaniu wyglądaja dość neonowo, na oku są delikatniejsze- na teterze w sklepie oczywiście też tak wychodzą więc kupując ją wiedzialam czego sie spodziewać

      Usuń
  28. Ładne kolorki, tylko ten ceglasty mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj Aga... Gdybym miała taką rękę do makijaży jak Ty- też bym pewnie kupowała tyle cieni :) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się podobają te paletki, ale musiałabym je zobaczyć na żywo, bo jak zauważyłam kolor ceglany z twoich zdjęć rózni sie od podanych na stronie internetowej, bałabym sie, że są troszkę przekłamane kolory. Mnie osobiście urzekła paletka " The Fabalous". ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. zakochałam się w tej paletce<3

    OdpowiedzUsuń
  32. ja tez moge zrezygnowac z wszytskiego tylko nie z cieni:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...