sobota, 21 stycznia 2012

Essence- Flying Higher


W końcu udało mi się dorwać cielaczkowy lakier, który mnie zadowala i nie mam tu na myśli koloru-  fakt że go kupiłam jednoznacznie pokazuje to, że mi się podoba- mam na myśli to w jaki sposób emalia rozkłada się na paznokciach.
Zmorą ciekaków w moim przypadku są wstrętne, paskudne smugi które powstają podczas malowania. Ledwo zrobię mani a już zabieram się za zmywanie, bo nie mogę na to patrzeć :/. Stracony czas i nerwy- a tu proszę lakier za 1,75 euro okazał się moim ideałem :D


Do pełnego krycia potrzebowałam 3 warstw, choć ta trzecia pełniła rolę wisienki na torcie. Czas zasychania i noszenia na paznokciach jest standardowy.

Firma: Essence
Kolekcja: Legends of the Sky
Odcień: 06 Flying Higher
Wykończenie: kremowe, bezdrobinkowe
Pojemność: 10 ml
Pędzelek: spłaszczony, prostokątny
Cena: 1,75 euro

Szczerze Wam powiem, że lubię lakiery z limitowanych kolekcji Essence, są one moim zdaniem lepsze niż te ze standardowej szafy :D

Mi ten lakier podoba się bardzo, cały dzień podziwiam swoje dłonie :D A jak się Wam podoba?
Pozdrawiam :*

45 komentarzy:

  1. ciekawy ten lakier i masz bardzo zadbane paznokcie super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, podobny trochę do mojego ukochanego Orly - Pure Porcelain :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny,ale przypomina mi cytrynke:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygląda ja bym się tylko bała czy w takich pazurkach moje łapki nie wyglądały by trupio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że dość udany ten kolor, nie robi tego trupiego efektu o którym piszesz

      Usuń
  5. tylko czekać aż będzie dostępny w Polsce :) mam tak samo, że mnie irytują smugi na paznokciach, a jak już pomaluję super to cały czas podziwiam, więc myślę, że to w jakiś sposób normalne jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się ten kolor podoba :love:

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego koloru właśnie szukam:) ciekawe czy jest dostępny w Polsce...
    Ps. masz zawsze idealnie pomalowane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor. Lakiery ze standardowej szafy to porażka

    OdpowiedzUsuń
  9. jest super :O a po jednej warstwie nadawałby się do frenczyka? bo szukam czegoś, co spełniałoby podwójną rolę, mleczny frencz plus paznokcie cielaki :D
    tylko jak go dorwac, zwykle kiedy pojawiam się w naturze, to limitka essence jest już wyszarpana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm obawiam się, że jedna warstwa będzie miała jednak smugi
      Dziekuję :*

      Usuń
    2. Polecam w tym celu jasne barwy Inglota- idealny od pierwszej do ostatniej warstwy, zużywam do denka, bo nie gęstnieje - warto:-)Jestem mu wierna od lat

      Usuń
  10. bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG jest rewelacyjnyy:D znajac zycie to w Pl tej limitki nie bedzie albo wszystko od razu wykupia:/ grrr

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny...i co najważniejsze dłoń nie nabiera jakiegoś dziwnego odcienia jak przy większości nudziaków...

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolorek, taki delikatny. pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wygląda ten lakier, sama skusiłabym się na niego - ciekawe czy u nas uda się go dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale nudziak. Troche podobny do Wibo express growth :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo ładny :) Jestem ciekawa, czy kolekcja pojawi się w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem przyjemny:) Ja też lubię essencowe lakiery z limitowanek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak zadbane pazurki ladnie :D może sie skusze:D ( ale Polska, to Polska...nie wiadomo czy jeszcze go dopadnę)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    Napisałam Ci maila, mam nadzieję, że go przeczytasz i mi odpiszesz :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor, poszukuję czegoś podobnego już z myślą o cieplejszych dniach. Ciekawe czy kolekcja pokaże się w Polsce. Na razie jestem zachwycona lakierami P2, które pokazywałaś w swoim filmiku o kosmetykach, które warto zakupić w Niemczech. To chyba pierwszy lakier, który przetrwał u mnie 5(!) dni!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta firma nas rozpieszcza z odcieniami lakierów. Są przepiękne, po prostu cudne.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam Cię do nowej zabawy Moje kosmetyczne TOP 3. Szczegóły na http://kosmetycznerewolucje.blogspot.com/2012/01/nowy-tag-moje-top-3-na-rynku.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolorek! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolorek, właśnie takiego szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda bardzo naturalnie, szukam czegoś podobnego, chyba się skuszę idąc dziś do pracy i wpadnę do Natury.

    OdpowiedzUsuń
  26. No wreszcie go wczoraj upolowałam, dziękuję Ci Agusiu za prezentację, właśnie takiego koloru szukałam. Kupiłam niedawno nude z P2, ale jest bardziej jak brudny piasek a nie nude a ten to jest właśnie TO :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. w sobotę stalam sie posiadaczka tego lakieru:) i zaraz obok eleganckiego p2- moj ideał

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie podoba się. Taki subtelny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...