czwartek, 8 grudnia 2011

Mocny makijaż wieczorowy krok po kroku

Dziś zapraszam na makijaż wieczorowy- wykonałam go już jakiś czas temu, może nawet część z Was widziała go na moim kanale YT. Niestety z z powodu mojego wiecznego braku czasu wstawiam go dopiero dziś. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :D

Użyte kosmetyki:
OCZY: baza Inglot, kredka Essence, cienie Inglot, cień My Secret, liner Essence, tusz L'Oreal
TWARZ: podkład KOBO, puder BU, korektor pod oczy Rimmel, puder Astor do konturowania, róż Manhattan
USTA: pomadka ochronna






Zapraszam również na filmik pokazujący jak krok po kroku wykonać ten makijaż:



Pozdrawiam :*

23 komentarze:

  1. Aga jak ja Ci zazdroszcze takiego kształku oczu... i talentu i w ogolen Ci zazdroszcze:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajajaj piekny:D I super w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny jest :)))) cudownie CI w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny:) i dzięki Tobie (przez Ciebie) jadę do Goerlitz ogołocić szafę p2...ech

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go na YT i urzekł mnie, a przez ten wcześniejszy dzienny- jednocieniowy ;) kupiłam Lily Lolo- golden lilac :) Piękny makijaż i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te fiolety! Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny makijaż,jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż :)) lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przez ten makijaż nabyłam kredkę LL i pigment My Secret żeby go odwzorować na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pełna podziwu, ja nigdy nie wykonałabym tak wspaniałego makijażu, no i dołączam się do Oleski, zazdroszczę kształtu oczu! I pięknych brwi i w ogóle urody! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm jakie seksowne oczkooooo :D:D slicznie wygladasz choc tesknie za Toba w blondzie i nieco dłuższych sterczących włoskach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, piękny i jeszcze raz piękny, można tak pisać i pisać, świetny jest ten makijaż, bardzo ładnie w nim wyglądasz, strasznie mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny makijaż.. Uwielbiam takie mocno podkreślone oko.. I te kolorki.. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny makijaż, ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! :D Cudo cudo cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowicie mi sie ten makijaz podoba... nie dosc, ze moje kolory to wykonanie mistrzowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podobają mi się twoje makijaże. widać, że doskonale znasz swoje oko i wiesz jak je odpowiednio podkreślić.

    OdpowiedzUsuń
  20. oczy w moim stylu i kolorze:D no i fryz tutaj WYSMIENITA:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z poprzedniczką...świetnie Ci w tej fryzurze. Sama też kiedyś takową nosiłam ale uparłam się i zapuszczam włosy haha:) Dobrze mi idzie:)

    Co do makijażu to genialna jesteś w tym co robisz. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...