niedziela, 27 listopada 2011

[TAG] 30 pytań kosmetycznych

Jakiś czas temu tag ten był bardzo popularny na blogach. Ja również zostałam przez parę osób otagowana, niestety we właściwym czasie nie wykonałam swojego zadania co chciałabym dziś nadrobić. Wybaczcie, ale  nie jestem w stanie już  dokopać się do informacji kto mnie otagował za co bardzo wszystkie te osoby przepraszam :*. Mam nadzieję, że i tak będziecie się dobrze bawić czytając moje odpowiedzi.


30 pytań kosmetycznych 
1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz ? 
Rano przecieram twarz wacikiem nasączonym płynem micelarnym, raz dziennie pod prysznicem lub w kąpieli myję twarz żelem.


2. Jaki masz typ cery ? 
Mam cerę tłustą, wrażliwą- to ponoć bardzo popularne połączenie, tak przynajmniej twierdzi moja kosmetyczka :D. Na szczęście nie mam skłonności do zapychania porów. 


3. Co jest obecnie twoim ulubionym produktem do mycia twarzy ? 
Nie mam ulubionego produktu.


4. Czy używasz peelingów do twarzy ? Jeżeli tak, to jakich ? 
Aktualnie używam peelingu enzymatycznego z Biochemii Urody i mam zamiar przy nim pozostać- jest świetny :)


5. Jakiego kremu do twarzy obecnie używasz? 
W tej chwili testuję kremy FlosLeku. Na noc na przemian z kremem używam dodatkowo serum antyoksydacyjnego z granatu z Biochemii Urody


6. Używasz kremu pod oczy ? Jeżeli tak, to jakiego ? 
Od lat używam żeli ze świetlikiem gdyż moje wrażliwe oczy mają skłonność do puchnięcia. W tej chwili mam też krem Ava Laboratorium z serii ECO linea. 
Krem pod oczy jest moim zdaniem bardzo ważny gdyż ta strefa jest niezwykle delikatna- staram się nie rezygnować z aplikacji tego kosmetyku nawet gdy jestem bardzo zmęczona i mi się nic nie chce. 


7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie? 
Latem mam delikatne piegi na nosie i policzkach.


8. Jakiego podkładu używasz ? 
W tej chwili jestem dziko zakochana w kremie BB z firmy Skin79 The Oriental Gold BB Cream. Na pewno będę testować inne kremy z tej firmy.


9. Jakiego korektora używasz ? 
Zależy co trzeba zakryć :). Pod oczy oczywiście sięgam po coś rozświetlającego, akurat jestem w tej komfortowej sytuacji, że nie mam cieni ani worków więc nie potrzebuję właściwości kryjących. 
Na wypryski czy inne niedoskonałości oczywiście sięgam po coś mocniejszego, ale przyznam szczerze że jakoś nie przepadam za korektorami.  


10. W jakiej tonacji jest twoja cera? 
Mam zimną tonacje cery.


11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
No cóż- podobają mi się sztuczne rzęsy, ale nie umiem ich nakładać :D


12. Jakiej mascary używasz? 
Aktualnie mam maskarę z L'Oreal, Make Up For Ever, uwielbiam Yves Rocher lash plumping mascara :)


13. Czego używasz do aplikowania makijażu ? 
Pędzli i palców :).


14. Czy używasz bazy pod makijaż ? 
Czasami tak, niemniej uważam, że jest to kosmetyk na większe wyjście. Nie mam potrzeby używać jej na co dzień.  


15. Czy używasz bazy pod cienie? 
Tak. Albo bazy jako takiej albo nakładam kredkę, kremowy cień itp w roli bazy.


16. Ulubiony kolor cienia do powiek ? 
Uwielbiam granat, zresztą wszelkie odcienie niebieskości, turkusy, morskie kolory itd. Czerń i odcienie szarości to moje cieniowe niezbędniki, zresztą ja kocham kolorki, kolorowe makijaże- dla mnie ważna jest cała paleta barw :D


17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie ? 
Lubię linery szczególnie żelowe i malując kreskę zdecydowanie najczęściej po nie sięgam


18. Ulubiona szminka?
Nie mam jednej ulubionej szminki, Swego czasu zakochana byłam w pomadkach Catrice ze starej szafy, niestety zostały one wycofane :/


19. Ulubiony błyszczyk ? 
Podobnie jak w przypadku szminki nie mam jednego ulubionego, ale mam ulubioną firmę- moim zdaniem błyszczyki Manhattan'u są świetne


20. Ulubiony róż ? 
Lubie róże Inglota za jakość i paletę kolorów. Uwielbiam róż Sleek'a w odcieniu Pomegranate.


21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu ? 
Tak. Staram się jednak kupować w drogeriach internetowych, wchodząc na allegro czy ebay również szukam "masowych" sprzedawców :) 


22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarku ? 
Nie. 


23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć ? 
Nie podchodzę do makijażu w ten sposób- jak się coś komuś podoba i w takim czy innym makijażu czuje się dobrze to nic mi do tego :). 


24. Czy lubisz kolorowe makijaże ? 
No ba!!! 


25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu co by to było ? 
Pewnie w takim przypadku nie użyłabym żadnego produktu, nie wstydzę się swojej twarzy, nie mam problemu z pokazywaniem się bez makijażu.


26. Wychodzisz z domu bez makijażu ? 
Czasami tak, co nie zmienia faktu, że wole mieć makijaż, samo jego wykonanie mnie relaksuje


27. Czy uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu ? 
Co znaczy dobrze, niedobrze? Wyglądam normalnie i tyle.


28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/makeup'u? 
Chciałabym :)


29. Która firma kosmetyczna jest dla ciebie najlepsza? 
Z kolorówki uwielbiam Inglota i nie jest to chyba zaskoczeniem dla nikogo, ale oprócz Inglota jest wiele ciekawych firm oferujących dobre kosmetyki. W kwestii pielęgnacji nie mam wyraźnego faworyta. 


30. Czy zdarza ci się niezdarnie nałożyć makijaż ? 
Pewnie tak, ale staram się tego nie robić


Zasady tej zabawy mówią wyraźnie, że w tym miejscu powinnam otagować 10 osób, przypuszczam jednak, że większość osób ma to już za sobą. Jeżeli jednak jest tu jeszcze ktoś kto nie wykonała tego zadania a miałby na to ochotę to czujcie się przeze mnie otagowani :)


Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. świetne pytania i dobre odpowiedzi(chodzi o to,ze na temat ;) )
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze go nie robiłam. Ale może jeszcze zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja tez nie robiłam jestem tu od nie dawna , może też go zrobię .Pozdrawiam cię Agniesia.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...