piątek, 25 listopada 2011

FlosLek- kolejna paczka, kolejne testy

Jak FlosLek zrobi paczkę to nie ma... sami sobie dokończcie to zdanie :D.
Kosmetyków do przetestowania dostałam całe mnóstwo, szczerze mówiąc nie wiem za co się najpierw łapać a wszystko kusi :).



Seria Winter Care:
- Bio-ochronny krem zimowy z bio-olejem ze słodkich migdałów.
- Krem zimowy przeciwsłoneczny z bardzo wysoką ochroną UVA i UVB 50+
- Krem tłusty dla cery z problemami naczyniowymi
- Pomadka ochronna do ust z filtrem UV
- Zimowy krem do paznokci z keratyna i witaminą E
- Krem ochronny na narty i sporty zimowe z filtrem UVA i UVB 20+

Seria Naturalne Piękno:
- Krem normalizujący przeznaczony do skóry normalnej i mieszanej- Nawilżenie- jego recenzja już znajduje się na moim blogu TUTAJ
- Krem nawilżający przeznaczony do skory zmęczonej z oznakami przesuszenia- Hydrobalans



Seria White & Beauty:
-Krem na dzień zapobiegający powstawaniu przebarwień
- Krem punktowy wybielający przebarwienia i piegi
- Tonik wybielający przebarwienia

Seria Sun Care:
- Balsam delikatnie brązujący skórę
- Emulsja kojąca po opalaniu SOS
- Pomadka ochronna do ust z filtrem UV i witaminą E
- Ochronny krem na słońce- bardzo wysoka ochrona UVA i UVB 50+
- Krem ochronny do opalania- wysoka ochrona 30+





Seria Lip Care:
- Balsam do ust z witaminą A i E


Okazało się, że w niektórych opakowaniach ukryte były próbki kosmetyków męskich z serii FlosMen:
- Krem regeneracyjny przeciwzmarszczkowy, więc i mojemu partnerowi się coś dostanie :)







Akurat jestem w tej "komfortowej" sytuacji, że pokończyły mi się kremy do twarzy, a z racji tego, że wiedziałam o nowej przesyłce od FlosLeku nie zabierałam się za nic nowego.
Tak sobie myślę, że moim aktualnym kremem na noc stanie się Hydrobalans z serii Naturalne Piękno- po kuracji którą zafundowałam sobie TriAcneal'em moja skóra jest miejscowo przesuszona więc idealnie wpasowuje się w założenia jakie stawia producent.
Na dzień oczywiście wybiorę coś z serii Winter Care, ale sama nie wiem czy najpierw używać kremu Bio, czy może wybrać coś z filtrem- "osiołkowi w żłoby dano"... W każdym razie krem do rąk z tej serii już trafił do torebki, a pomadka ochronna do kieszeni płaszcza :)

No i jak się Wam ta paka podoba? Które kosmetyki zainteresowały Was najbardziej?
Pozdrawiam :*


34 komentarze:

  1. wow, ale tego dużo:) zazdroszczę:) interesuje mnie seria winter care :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale duzo! czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To sie nazywa konkretna paka :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam pooookaźna paka od FlosLek :) musisz się cieszyć :) tyle kosmetyków do testowania :) mam nadzieję, że większość albo wszystkie się sprawdzą i czekam już na recenzję :)
    Ja ostatnio zaczęłam kupować kosmetyki FlosLek i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie Flos-lek nie oszczędza :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku, kiedy Ty to wszystko wykorzystasz :)
    super paczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria White & Beauty mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw:) ja takze sobie chwale wspolprace z Flos Lekiem oraz zawartosc przesylek.
    Moim ostatnim hitem sa kremy Ovalift bo seria Winter Care nie zachwycila mnie zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jestem pod wrazenim ilosci kosmetykow, tez bym tak chciala:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile dobroci :) fajne jest to, że ufam Ci w 100 procentach i wiem, że zrobisz rzetelna recenzję. Ostatnio na yt pojawiła się recenzja flosleku, która baaardzo nie przypadła mi do gustu ;/ Czekam na Twoją! :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej interesuje mnie krem punktowy wybielający przebarwienia i piegi oraz balsam do ust :)
    Swoją drogą gratuluję super paczuszki! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. krem ochronny zimowy z spfem jest naprawdę świetny, tworzy na cały dzień taka bariere, że śnieg, deszcz, pot, lzy go nie przebiją ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale paczka gigant , strasznie mnie interesuje ta seria White & Beauty a najbardziej - Krem punktowy wybielający przebarwienia i piegi
    - Tonik wybielający przebarwienia, jestem ciekawa czy działają mam problemy z przebarwieniami i szukam cudów .

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bym z chęcią dostała taką paczkę :) Zrób szybciutko recenzje tych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  15. szczeka opada :D ja bym chciała poczytac o tym punktowym rozjasniaczu przebarwien i piegów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. krem hydrobalans uwielbiam, kocham, ubóstwiam!
    rewelacyjny, używam na co dzień! i też pod makijaż, świetnie go utrzymuje, coś w rodzaju bazy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale wielka paczka, rzeczywiści kosmos :)
    Ja mam krem na zimę (półtłusty podajże), i byłam w ubiegłym roku z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę, ogrrromna ilość kosmetyków - super :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow... no to nieźle zaszaleli!! :O

    OdpowiedzUsuń
  20. "Osiołkowi w żłoby dano" ?
    Haha, niezłe porównanie :D

    To miło, że tak dużo przysłali :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiu fiu,ale paczka! Mnie również zainteresowała seria white & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo zazdraszczam:D ja napewno sie skusze na ten krem ochronny na narty,bo sie wybieram w tym roku oraz na krem punktowy wybielajcay.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna paczka! Aczkolwiek będziesz miała teraz problem z przetestowaniem tych kosmetyków do opalania. :( Chyba że poczekasz do wakacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! ja bym miała zapas na cały rok hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojeeej, kosmetyki na cały rok :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajna paka :) ja Floslek bardzo lubię, paczki od nich również :) serię zimową mam i stosuję i jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza z bio-ochronnego kremu :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak będziesz teraz testować słoneczną serię?

    OdpowiedzUsuń
  28. Sonnaille ja tych kosmetyków mam tu tyle, że spokojnie wystarczy mi do wakacji :). Poza tym krem samoopalający można testować cały rok, filtry przeciwsłoneczne też cały rok używam.

    Lady_Flower123 przecież nie muszę jej teraz testować, teraz zabieram sie za serie zimową a te poczekają na swoja kolej :)

    Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :**

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo chętnie potestowałabym tą serię na przebarwienia. Ciekawa jestem czy faktycznie działa i wyrównuje koloryt skóry.

    I faktycznie - paczka niczego sobie :D Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow!

    Ja stosowalam po wakacjach (wciaz mam)serie White&Beauty bo zawsze mnie piegi dopadaja. Jestem zadowolona, skora sie wybielila. Tonik stosuje po umyciu buzi bo fajnie nawilza ijest "baza" pod krem.

    OdpowiedzUsuń
  31. ale dużo tego :)
    z niecierpliwością czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...