wtorek, 6 września 2011

GlamBOX

Dzisiejszy post to będzie szybka prezentacja moich nowych paletek magnetycznych GlamBOX. Zostały one stworzone przez Digitalgirl13 KLIK.
Do wyboru mamy 3 wzory- Glam, Zebra, Ornament, ja zdecydowałam się na dwie ostatnie.
Jedna sztuka kosztuje 35 zł


Jak wygląda w środku paleta magnetyczna to właściwie każdy wie :). Ciekawym rozwiązaniem są małe wypustki ułatwiające otwieranie.


Każda paleta przychodzi do nas opakowana w osobną kopertę bąbelkową . Dodatkowo w środku wolna przestrzeń wypełniona jest styropianem obłożonym kartonikami.


I to na dzisiaj wszystko :). Jak wypełnię moje paletki to pokaże Wam efekt końcowy :)

Pozdrawiam :*

27 komentarzy:

  1. Ja swoją wypełniłam wczoraj, zaraz jak tylko do mnie dotarła :)Dawno nie miałam takiej frajdy! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie kupiłam,a są sliczne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te wzory są śliczne :) ja narazie nie potrzebuję mam paletkę z Inglota :)ale jak będę mieć więcej cieni na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co nawet nie miałabym jej czym wypełnić;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie kupiłam, bo wykańczam na potęgę prasowane jedynki i przestawiam się wyłącznie na gotowe paletki. Rozwiązanie genialne w swojej prostocie, wzory są ok, ale zdecydowanie dla mnie zbyt pstrokate.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa jak Twoje paletki będą wyglądały po zapełnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kupiłam takie wzory, jak Ty :) jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam czym wypełnić takich paletek, ale urzekła mnie Glam i mimo wszystko korciło mnie aby kliknąć jedną na aukcji :D (i prędzej czy później na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja paleta wyposażona była jedynie w folię bąbelkową. Całe szczęście, że przyszła do mnie cała, nie pogięta. Była jedynie porysowana od spodu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te palety, bardzo podoba mi się design! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam wzór ornament, czekam w tej chwili na przeyłkę:).
    Nie moge się doczekać;D.

    OdpowiedzUsuń
  12. kusi mnie ta paleta ale w sumie to nie mam pojedyńczych cieni :))) a jak kupię paletę to mnie będzie kusić i nakupię sobie kolejnych cieni więc lepiej nie ryzykować :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic, tylko wypełniać takie piękne palety! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. w dwie to bym nie miała co wsadzić:D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi najbardziej odpowiada ta bez wzorków, ale nie zamówiłam, boje sie ze mia się to aluminium powgina

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja się nie mogę nigdy na nie załapać ;/
    Zazdroszczę, bo paletki prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że nie są tańsze :/ w porównaniu z paletkami inglota wygląda na niezbyt solidną..

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam paletke ornament ,ciesze sie jak dziecko, jest świetna;

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam i bardzo sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie rozumiem zachwytu nad tymi paletami. Co za tym idzie nie planuję jej zakupić w przyszłości. Chyba zbyt dużo wymagam od palety magnetycznej na cienie a ta nie spełnia nawet moich dwóch warunków :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym sobie kupiła, ale z tego co widziałam trzeba mieć niezłe szczęście żeby się załapać ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podobają te paletki, jednak nie kupię bo raz, że nie mam ostatnio nadmiaru gotówki:D a dwa - nie są mi chyba niezbędne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne!

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Otagowałam Cię :)
    http://blogosia.blogspot.com/2011/09/zostaam-otagowana.html
    Zapraszam do udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...