czwartek, 30 czerwca 2011

Zdobycze- Alverde, Essence

Ostatnio wspominałam Wam, że zainteresowały mnie tusze do rzęs z naturalnej firmy Alverde. Ten którego zafundowałam sobie najpierw KLIK leży i gęstnieje- dalej jego kosnsystencja jest zdecydowanie zbyt wodnista co powoduje sklejanie i obciążanie rzęsy.

Dziś będąc w drogerii postanowiłam jeszcze raz spróbować.
Sięgnęłam po tusz, który wg obietnicy producenta ma pogrubiać nasze rzęsy.
Jak widać kosmetyk jest dwukrokowy- z jednej strony mamy bazę z drugiej czarny tusz.

Produkt ma normalną charakterystyczną dla tuszu konsystencję, co oczywiście mnie ucieszyło :D. Zaraz po powrocie do domu rozpoczęłam testy.
Moje rzęsy są generalnie bardzo potargane i moim zdaniem pozostawiają wiele do życzenia, rzadko więc która maskara nałożona sama daje efekt, który mnie zadowala.
Próba robiona była na szybko- zaraz po demakijażu, bez stosownego przyłożenia się do sprawy ale z efektu nie jestem szczególnie zadowolona :/.
Natomiast o dalszych przygodach z tą maskarą na pewno będę Was informować.

Koszt: 3,45 euro


Zafundowałam sobie również wściekle pomarańczowy lakier na lato. Zdecydowałam się na Essence ze względu na malutką buteleczkę. Lakier nazywa się 46 Wake Up!
Na pewno wkrótce pojawi się on na moich paznokciach o czym nie omieszkam Was poinformować zamieszczając zdjęcia :D

Koszt: 1,25 euro.

Zastanawiałam się jeszcze nad lakierem limonkowo-żółtym ale nie umiałam się zdecydować pomiędzy p2 a Essence. Muszę pooglądać sobie zdjęcia w sieci i wtedy wybiorę.

Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. lakier po prostu prześliczny :) cud, miód :)

    http://malinka2709.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier śliczny ;)

    gosia-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie 'dwustronne' maskary przerastają chyba - przynajmniej ten Maybelline który mam absolutnie nie chce ze mną współpracować. Zdecydowanie wracam do tych 'zwykłych' ;).

    Kolor lakieru - cudo :).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny marchewkowy kolorek :) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten lakier .... normalnie wola kup mnie


    -------------------------------
    kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na blogu jest essence 39 Lime Up! to możesz sobie zobaczyć fotki :)

    a co do tuszu to daje fajny efekt ale ja nie lubię się bawić w bazy :D przerasta mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Nieorientujesz się może ile kosztuje kremowy korektor z Alverde?

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog:
    naomi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Candy w Twoim stylu ten lakier :D

    kosmetoZakupocholiczka no mnie właśnie tak wołał :D

    Merczens właśnie nad tym sie zastanawiam, dzieki za cynk.

    Naomi niestety nie, ale to tanie kosmetyki.

    Odnośmie dwustronnych maskar- ja i tak przeważnie używam bazy od tusz więc mam wprawę.

    Dziękuję za opinię co do lakieru i komentarze :**

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak z zapachem tego tuszu ?? typowy dla Alverde czy moze jednak bardziej neutralny ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach jak u Alverde, ale powiem Ci, że ja nawet go lubię, kojarzy mi się w pierwszym momencie z aromatem do ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier - cudo kolor na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolorek taki energetyczny

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...