piątek, 24 czerwca 2011

Zapowiedź- JOKO

W dniu dzisiejszym chciałabym pokazać Wam zawartość ostatniej paczki którą otrzymałam od firmy JOKO do testów.

Z racji tego, że jestem fanką cieni do powiek i kolorowych makijażu oczu umówiłam się na to, że chcę dostać tylko cienie z różnych serii do przetestowania. W przyszłości mam zamiar zrobić z nich recenzję porównawczą.

Przyjrzyjcie się z bliska:

Flamenco:


J 251


Cień piękny, ale totalnie nie w mojej tonacji więc nawet go nie dotknęłam, będzie nagrodą w jakimś moim rozdaniu :)



J 252












Eye Shadow Duo:

J 205










J 204










Eye Shadow Quattro:

J 402








J 405








Mineral Loose Eye Shadow:

J 220














J 223













Mono - Matic:

J 183













J 180













Universe:

J 313













Z góry zapraszam na makijaże i recenzję
Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. matko....FLAMENCO sa sliczne...juz taki CHCE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratuluję współpracy. :)
    I zgadzam się z poprzedniczkami, Flamenco biją wszystkie na głowę, przynajmniej wizualnie. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :*
    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw - cienie wygladaja niesamowicie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekac recenzji :) a te cienie z różą są przepiękne (i nie chodzi mi o kolor ale o teksturę cienia! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie flamenco są cudowne ale ja nie mam gdzie ich w mieście kupić a bym wykupiła chyba wszystkie:P nie no świetne są cienie i gratuluje współpracy oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zrobili te cienie z serii flamenco! Miałam kiedyś kasetkę z zimowej wersji "Winter Glamour" i była równie pomysłowa :) Szkoda tylko, że większość ich cieni jest tak bardzo perłowa. Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te cienie :) Czekamy na recenzje i mam nadzieję makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoł ale paczucha:D Świetne cienie, Flamenco piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Flamenco mi się najbardziej podobają, te kolory i nasycenie, och ach ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny z firmą JOKO ja już współpracuję od jakiegoś czasu ale za gratulacje dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i oczywiście zapomniałam napisac- bardzo dziekuję za wszystkie komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ będzie makijaży, ależ się cieszę :).

    I tak jak piszą dziewczyny - te cienie flamenco tak nęcą samym wyglądem, że nie mogę normalnie :).

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tego , czekam na recenzje i makijaże , które swoją drogą robisz śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś otagowana:)
    http://welcomeinworldofbeauty.blogspot.com/2011/06/zostaam-otagowanao.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne cienie :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...