piątek, 3 czerwca 2011

Top 10 award




Jestem chyba jedną z ostatnich osób wykonujących ten TAG, ale ja naprawdę chciałam się dokładnie zastanowić nad tym jakie kosmetyki powinnam Wam tu polecić. Po burzy mózgu znalazłam swoich 10 naj produktów i dziś chciałabym się z Wami nimi podzielić.

Ale najpierw zasady:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Za przyznanie mi wyróżnienia serdecznie dziękuję (jeżeli przez przeoczenie pominęłam jakąś osobę, która mnie otagowała to serdecznie przepraszam i proszę o to, żeby ta osoba się przypomniała):
- Dee- Thank God I'm a Woman
- Basi- Kosmetologia i wizaż, moje życiowe pasje.- Kleopatrze- Riki-tiki... Kosme-tiki!
- Ferrou- ...Bo w oczach tkwi siła duszy...- Katalinie- Sugar & Spice
- Miśce- Greydotcom
- Justynie- Uroda, makijaż i paznokcie
- Darii- Makijaże Darii
- Violet- Na obcasach
- Yen- Teleport
- Kasi- Tylkokasia bloguje...
- Aktualnaa- życie na szpilkach
- Farizah- Farizah makeup blog
- Poliii- Moja paleta barw
- Silloe- Pastelowy uśmiech
Ja natomiast chciałabym otagować. Kolejność dowolna (wiem, że część z Was już ma ten wpis) :
- Smieti- Smieti i Jej babska natura
- Agę- Agowe petitki- Brunetkę- Brunette's Heart Makeup
- Maus- Co sroce w oko wpadnie
- Candy- Misterss of Colors
- Iwetkę- Black Beauty Bag- Asię- w świecie Panny Joanny
- Ishi- Welcome to my beauty prison
- Paulinę- A little bit of everything
- Agatę- Kobieta mówi
W dziale kolorówka:
Cienie firmy Inglot
Są dla mnie genialne i tyle :)
+ ogromna paleta kolorów
+ duży wybór intensywności koloru, formuły i wykończenia
+ dobrze się rozcierają
+ dobrze się łącza z innymi kolorami
+ bardzo trafiona paleta cieni do brwi




Linery Catrice, Essence
Bardzo dobrej jakości linery za bardzo przystępną cenę
+ łatwe w obsłudze
+ bardzo dobrze się noszą
+ mają intensywne kolory






Błyszczyki Manhattan
+ ciekawy wybór wykończeń- od bardzo drobinkowych do całkowicie bezdrobinkowych
+ ewentualne drobinki są mocno zmielone- nie przeszkadzaja na ustach i pięknie opalizują na różne kolory
+ ewentualny smak/ zapach jest delikatny- niedrażniący




W dziale włosy:
Lakier do włosów Taft
Używam go niezmiennie od lat :)
+ bardzo dobrze utrwala (używam czarnego- najmocniejszego)
+ nie robi skorupy na głowie







Pasty do układania włosów L'Oreal
Tu pokazuje Wam tylko jedną, ale czasami używam jeszcze Studio Remix
+ bardzo dobrze utrwala włosy
+ nie obciąża włosów





W dziale paznokcie:


Odżywka Nail Tek II
Co tu dużo mówić, dzięki tej odżywce mam paznokcie :D
+ utwardza płytkę paznokcia
+ przeciwdziała rozdwajaniu paznokci- w moim przypadku nie zniwelował rozdwajania całkowicie, ale bardzo pomógł
+ szybko wysycha na paznokciach
+ świetnie sprawdza się w roli top coatu- przyśpiesza wysychanie lakieru, utwardza wszystkie warstwy na paznokciach i znacznie przedłuża żywotność emalii



W dziale pielęgnacja:


Płyn micelarny Bioderma
Bardzo delikatny płyn do mycia twarzy, dobrze zmywa makijaż choć ja nie używam go do tej czynności bo wolę płyny dwufazowe
+ łagodzi podrażnienia
+ bardzo dokładnie oczyszcza buzię
+ jest wydajny





Olejek z drzewa herbacianego
Jest to jeden z tych produktów które ABSOLUTNIE zawsze znajduje się w moim domu :D
+ silny środek bakterio i grzybobójczy
+ stosowany punktowo przyśpiesza wysychanie wyprysków
+ stosowany w formie rozcieńczonej dba o stan skóry
+ ma wiele zastosowań w gospodarstwie domowym




Olej Tamanu
Przyśpiesza regenerację skóry
+ niweluje wypryski
+ łagodzi podrażnienia skóry takie jak obtarcia, zadrapania
+ przyśpiesza gojenie się drobnych ranek
+ nawilża skórę





Olej kokosowy
+ nawilża skórę
+ niekomedogenny- można go stosować nawet na buzię z cera tłustą
+ naturalna odżywka do włosów
+ stosuję go w końcowej fazie demakijażu- rozpuszcza resztki kosmetyków, nawilża skórę wokół oczu, mam nadzieję, że dobrze wpływa na rzęsy
+ pięknie pachnie i dobrze smakuje :D




Mam nadzieję, że wypatrzycie tu coś dla siebie :)
Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. Milo mi bardzo :* ja swoje top 10 juz zrobilam i jest gdzies na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mnie zapomniałaś, ale to nic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Silloe przepraszam, już to naprawiłam, ciężko było mi znaleźć wszystkie osoby, przepraszam jeszcze raz :****

    OdpowiedzUsuń
  4. a proszę powiedz mi ile kosztuje ten eyeliner z essence ? nie mam dostępu do tej firmy i nie wiem czy opłaca się kupić na allegro ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie :D
    Przyznam, że linerów z Essence i Catrice jeszcze nie miałam, ale chyba najwyższa pora wybrać jakiś szalony letni kolorek ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki Malenka:)
    Kurde ja do tej pory nie wiem jak te tagi na bloggerze dzialaja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. znam Cie z widzenia z wizazu i dzieki niemu natknęłam sie na bloga ;) bardzo lubie czytac Twoje posty, ale to filmiki mnie urzekly!:) lubie Cie sluchac, masz przemily glos i zawsze tak cudnie wyglądasz! ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka, daj spokój, przecież nic się nie stało :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej kokosowy posiadam i potwierdzam, że to rewelacyjna sprawa :)

    Muszę skusić się na odżywkę nailtek, bo moje pazury są w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Perełko ten liner kosztuje około 2,95 euro o ile dobrze pamiętam, ale myślę, że tak :)

    Iwetko ależ proszę :) Linerki polecam, są naprawdę dobre, ja je mam juz długo i nic a nic nie zmieniły się w tym czasie :D

    Xbebe :**

    Oczuchmurność dziękuję, to bardzo miłe :*

    Silloe no głupio tak :/ ale cieszę się że nie masz mi za złe :**

    ... Nail Tek wymiata!!! heheh

    Dziękuję za komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...