sobota, 16 kwietnia 2011

Makijaż + recenzja użytych kosmetyków (GR)

Drogi czytelniku.

Zwróć proszę uwagę na fakt, że poniższy post został oznaczony symbolem GR- gościnna recenzja. Oznacza to, że autorem zarówno tekstu jak i zdjęć tu prezentowanych nie jestem ja- 82Inez. Autor, za zgodą którego publikuję to na moim blogu podpisał się na końcu notatki i to On bierze odpowiedzialność za poniższy wpis.

Gdybyś jednak drogi czytelniku zauważył tu pewne nieprawidłowości- fakt „zapożyczenia” tekstu czy też zdjęć z sieci bez zgody prawdziwego autora- bądź uprzejmy poinformować mnie o tym w komentarzu do notatki i zamieść proszę link ową nieprawidłowość dokumentującą. Post zostanie wówczas czym prędzej usunięty.

Dziękuję i życzę przyjemnej lektury.

82Inez

Witam.

Chciałam przedstawić swoją skromną recenzję na temat kilku produktów a także przy okazji pokazać jak szybko i łatwo można wykonać nimi makijaż. W tym przypadku jest to mój codzienny "zabieg" który wykonuję w ciągu 5ciu minut.


1. Biała kredka H&M nią maluję całą powiekę. Uważam ze nadaje się na linię wodną jak i świetnie podtrzymuję makijaż na oku (8h) Cena ok 7zł



2. Paletka cieni Wibo METALIC eye shadow - Sklep ROSSMAN . Nakładam w kąciku oka najjaśniejszy cień i tak po kolei aż do najciemniejszego - zdjęcia.
Utrzymują się długo na powiece. Nadają świetliste spojrzenie. Można wykonać nimi kilka świetnych makijaży.
Cena ok 10zł.
Uważam ,że ten produkt bardzo się opłaca paletki dostępne w różnych kolorach.




3. L'Oreal - Volume Million Lashes - tusz do rzęs .
Moje rzęsy są bardzo kruche i cienkie ten tusz sprawdza się w 100%
Cena ok 60zł.





Makijaż krok po kroku:



































Efekt końcowy:


Autor: Baśta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...