poniedziałek, 11 października 2010

Essence Show Off- ROZDANIE



Moi drodzy chciałabym serdecznie zaprosić Was do wzięcia udziału w rozdaniu cieni do powiek z limitowanej serii Essence- Show off.
UWAGA!!! Wygrać może tylko jedna osoba, i to Ona dostanie w prezencie ode mnie wszystkie 4 kosmetyki.
Oto nagroda:





































Parę zasad (para to w końcu dwa :D):
1. Żeby wziąć udział w rozdaniu musisz być moim widzem- czyli zasubskrybować mój kanał YouTube lub być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Jeżeli nie masz ukończonych 18 lat upewnij się że Twoi rodzice lub prawni opiekunowie zgadzają się na Twój udział w tym rozdaniu.

Wasze zadanie:
Ja już wspominałam na blogu o tym, że bardzo lubię czytać. W związku z tym wymyśliłam sobie, że zadaniem dla Was będzie napisanie opowiadania, w którym przynajmniej raz wystąpią wszystkie 4 słowa- "róż", "granat", "zieleń", "szary".
Opowiadanie nie musi być długie, tu raczej będzie liczyła się kreatywność i pomysł. Oczywiście tekst ten musi być Waszego autorstwa.
Jeżeli o gatunek literacki chodzi zostawiam Wam pełna dowolność.

Gotową historyjkę musicie wysłać na mój adres e-mail a.gesikowska@gmail.com w tytule wpisując "Rozdanie Essence- tu wpisz imię lub nick". Ilość zgłoszeń do konkursu jest nieograniczona.
Na Wasze zgłoszenia czekam do końca miesiąca czyli do 31.10.2010 do godziny 24:00.
W ciągu tygodnia od ostatecznego terminu ogłoszę szczęśliwego zwycięzce, którego opowiadanie zostanie opublikowane na moim blogu.
Zarzekam sobie również prawo do publikacji na blogu opowiadań które nie wygrają rozdania a które uznam za ciekawe.

Mam nadzieję że mój pomysł się Wam spodobał. Po cichu liczę na wiele zgłoszeń.

A więc klawiatury w dłoń :D, rozdanie Essence uważam za otwarte!!!
I pamiętajcie- macie się przy tym dobrze bawić ;)

14 komentarzy:

  1. fajny pomysl! ale ja to chyba kiepsko pisze...:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm.. ciekawy pomysł ;p
    Zapraszam serdecznie do komentowania i obserwowania mojego bloga! ;)
    dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetykoholiczka mi nie chodzi o literacka nagrode Nobla tylko o dobra zabawe :D

    Dzieki za komentarze dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, chwilowo mam pustkę w głowie, ale może wena mnie nawiedzi?? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ładniej kolorki wyszły na fotce :) Jak zawsze zresztą. Zachęcona do tworzenia zabieram się od jutra za opowiadanko :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy te słowa mogą być odmienione, czy w dokładnie takie, jak napisałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam talentu do pisania ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł! Może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz wysyłam opowiadanie ; ) Mam nadzieję, że słowa mogą być odmieniane? Np. zielonego?

    OdpowiedzUsuń
  10. trafilam tu, potem na YT, a potem znowu tutaj i powtorze to co napisalam na YT: jestes the best;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam przyjemność przyznać Twojemu blogowi "One Lovely Blog Award" :) Za całokształt wspaniałości, które na nim zamieszczasz. Szczegóły znajdziesz tutaj:
    http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2010/11/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznałam Ci "One Lovely Blog Award" - http://vexgirl.blogspot.com/2010/11/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością nagradzam :)
    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2010/11/rosne-w-uszach.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wyszłaś z inicjatywą podzielenia się tym, czego nie ma w Polsce. :)

    Dodałam Cię do linków na moim blogu. Co prawda dopiero zaczynam blogowanie, ale i tak serdecznie zapraszam do mnie.
    http://xdominikax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...