piątek, 10 września 2010

FANTAZJA KOLORÓW- konkurs Miniowa19.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać makijaż konkursowy wykonany dla Miniowa19.
Temat "fantazja kolorów" mi- fance kolorowych, wesołych makijaży oczywiście przypadł baaaardzo do gustu. Zasiadłam więc przed kamerka i puściłam wodze fantazji.
A oto efekt:


Zapraszam na filmik:



Do wykonania tego makijazu użyłam całej sterty produktów.
Tak wyglądało moje stanowisko pracy gdy skończyłam. Istne pobojowisko :D

Na twarz nałożony był podkład z Paese, przypudrowany lekko mozaiką z Yves Rocher.
Cienie:
- pigmenty i cienie prasowane Inglot.
- mineralny cień Artdeco
- pigmenty i glitery MAC'a
- cień Paese
- cień sypki My Secret
Eyelinery:
- czarny Essence
- różowy P2
- granatowy My Secret
- srebrny to Duraline Inglota zmieszany z cieniem My Secret
Usta:
- pomadka ochronna z Yves Rocher

Więcej grzechów nie pamiętam... :D









































13 komentarzy:

  1. Mam jakieś odległe skojarzenie z Avatarem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod MEGA wielkim wrażeniem!! Masz talent!! Bardzo podoba mi się ten makijaż, na pewno wygrasz konkurs;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje dziewczyny :**

    Cammie jak poogladałam zdjecia to tez mi sie z Avatarem skojarzyło, ale nie myslałam o nim jak robiłam makijaz

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! Jako fanka artystycznych makijaży jestem oczarowana! Wyszło wspaniale! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż wygląda jakby wtopiony w swoją skórę! Jakby to była część Ciebie!
    Ty nie musisz za nic dziękować! To my dziękujemy, że dajesz nam możliwość podziwiania Twojego talentu! Że stajesz się inspiracją dla coraz większego grona kobiet! Oraz, że tworzysz takie dzieła sztuki :)
    Pozdrawiam

    www.queenofmybody.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje dziewczyny za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny makijaż :) Jesteś w tej chwili chyba moją ulubioną twórczynią makijaży, czy jak to tam nazwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anu dziekuje bardzo :D, niezmiernie mi miło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko, już pisałam na YT i też mam skojarzenia z Avatarem :) Powtarzam się, ale jak prawda to prawda - jesteś najlepsza !
    buzia !

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! ekstremalnie.
    robi wrazenie!
    pozdrawiam:-)

    http://moja-kosmetyczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko, Bosko!! Nic więcej nie przychodzi mi do głowy poza samymi superlatywami!! Trzymam kciuki, chociaż ... Albo nie będę zapeszać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!!!! Super! Szaleństwo!;) Oczka fajnie podkreślone;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...