czwartek, 22 lipca 2010

Słów kilka o moich kosmetykach JOKO...

Chciałabym sie dzis z Wami podzielic opinia o moich kosmetykach z firmy Joko. Mam ich niewiele, ale cos czuje ze moja przygoda z ta firma dopiero sie zaczyna :D.

Strona producenta:
http://www.joko.pl/

Na wstepie chcialabym napisac ze te kosmetyki maja jeden wspolny mianownik- piekne opakowania. Ja wiem ze liczy sie to co w srodku ale naprawde nie umiem nie docenic tak estetycznych, cieszacych oko pudełeczek w kosmetyczce.

1. Podklad smooth & light w odcieniu J 140 pastel.
Opis producenta:
"Matujący podkład dopasowujący się do koloru skóry twarzy. Nowoczesna formuła fluidu stworzona na bazie emulsji "woda w silikonie". Fluid łatwo i równomiernie się nanosi, nie tworzy efektu "maski" po aplikacji.
Specjalna mieszanina polimerów i pigmentów pokrytych mikroskopijną otoczką silikonową powoduje, że efekt makijażu jest trwały i naturalny przez wiele godzin.
Smooth & light zawiera substancje nawilżające przeciwdziałające przesuszaniu skóry. Filtry UV i naturalne antyoksydanty chronią wrażliwą skórę twarzy przed szkodliwym działaniem słońca i wolnych rodników.
Do wszystkich rodzajów cery."
Moja opinia:
Uwazam ze jest to bardzo dobry podkład, fajnie stapia sie ze skóra. Zapewnia lekkie krycie- na wieksze niespodzianki trzeba uzyc korektora.
Wielka zaleta jest gama kolorów- najjasniejszy odcien pasuje do mojej super bladej cery a z tym mam zawsze problem.
Zauwazyłam jedna dziwna wade- podczas nakładania rece/pedzel (nie twarz!!!) "pachna" skóra przypalona na solarium (???). Podkreslam ze zapach sie nie utrzymuje na twarzy- po umyciu rak problem znika.
Podkład ten bardzo fajnie sprawdza sie podczas upałów. Czasami tez łacze go sobie z kremem nawilzajacym i w ten sposob powstaje mi bardzo lekki krem tonujący.


2. Rozświetlajacy puder w kulkach.
Opis producenta:
"Rozświetlający puder w kulkach nałożony na kości policzkowe powoduje łagodne ich uwypuklenie nadając twarzy piękniejszy kształt.
Przy jego pomocy można również skorygować delikatne przebarwienia skóry oraz lekko wygładzić ją optycznie.
Do wszystkich rodzajów cery."
Moja opinia:
Bardzo lubie ten rozswietlacz- daje ciekawy, subtelny ale jednak widoczny efekt bez zadnych bazarkowych drobinek. Naprawde ładnie modeluje kosci policzkowe.


3. Podwojne cienie do powiek z serii Flamenco- J 250.
Opinia producenta:
"Lśniące perłą i mikrorefleksami, jedwabiste cienie do powiek. Równomiernie rozprowadzisz je na powiekach bez obawy, że będą się osypywały i rolowały. Wykonasz nimi szybko inspirujący i trwały makijaż na każdą okazję. Przy ich pomocy uzyskasz efekt rozświetlonych i podkreślonych oczu."
Moja opinia:
Przyznam ze dosłownie 2, max 3 razy ich uzywałam wiec nie chcialabym sie wypowiadac na razie na temat trwałosci.
Jezeli jednak chodzi o aplikacje- jest bardzo przyjemna i łatwa, kolory sa dobrze napigmentowane.

8 komentarzy:

  1. zwrócę na nie uwagę, a gdzie można je dostać ? tylko w małych drogeriach ? buzia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Eve przewaznie w malych drogeriach albo w drogeriach internetowych- ja je własnie w ten sposob kupiłam.
    Zeby było smieszniej zamowiłam podkład nie widzac testera i odcien jest idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że zamieściłaś post o kosmetykach Joko ja też je bardzo lubię! Puder rozświetlający w kulkach potwierdzam jest czadowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a dzień dobry na blogspocie, też bloguję tutaj:

    http://spookynails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo cenię sobie te firmę . Maja sliczne opakowania. Chcialam kupic perełki rozświetlające niestety zabrakła :) ale mam z Gosha i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy te kuleczki można nałożyć na całą twarz, czy raczej się do tego nie nadają? Wyglądem przypominają mi kulki z Guerlain, dlatego mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kulki na cała twarz sie nie raczej nie nadaja bo to typowy rozswietlacz jest...
    Wiesz co ja w sumie pojecia nie mam jaki efekt daja kulki z Gueralin, nie potrafie tych kosmetyków porownac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tego podkładu. U mnie się nie sprawdził... zapach jest straszny jak spalona skóra dokładnie tak jak napisałaś.. i co najgorsze dostałam po nim uczulenie..ale nie zraża mnie to do firmy Joko lubię to markę za cały dizajn i za to że jest made in poland :P i mam na celowniku parę produktów

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...